24 Mart 2016 Perşembe

Mac || Velvet Teddy



Herkese merhaba!
Mac'in en sevdiğim rujlarından birini yazıyorum. Son aylarda inanılmaz sık kullandığım, elimden düşürmediğim bir renk.



Velvet Teddy; Mac'in -Matte- serisinden bir ruj. Rengini anlatmam gerekirse bir çok kişinin aksine ben nude diyemeyeceğim çünkü ayan beyan kahverengi. Evet içinde biraz bejlik var ama nude olmak için fazla koyu.
Gün içinde dudaklarımı biraz kurutuyor ancak ben duruşunu o kadar beğeniyorum ki bunu şimdiye kadar hiç dert etmedim.




Şaşırtıcı bir biçimde bu tondaki rujların aksine dişlerimi sarı da göstermedi. Ben hem beyaz tenlilere, hem buğday tenlilere hem de esmerlere çok yakışacak bir renk olduğunu düşünüyorum.

Dudaklarımda sorun olacak kadar kuruluk yaratmadı.




Her göz makyajına yakıştırdığım, sürekli sürmek istediğim Mac rujum bu oldu diyebilirim. Mac mağazalarından ya da online olarak satın alabilirsiniz. Satış fiyatı 58 lira.
Keyifli pazarlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder