29 Ocak 2016 Cuma

Note || Luminous Silk Quattro Eyeshadow 01 - Far Paleti



Bu ürün elime geçene kadar Note'un farları hakkında hiç bir fişkrim yoktu. Açıkçası almayı da düşünmemiştim çünkü mağazada paletlere şöyle bir bakıp bu renkler bende var dediğimi hatırlıyorum. Ama işin aslı öyle olmadı.





Ambalajla başlayacak olursak yine klasik siyah Note ambalajı. Marka; ambalajımız albenili olsun da müşteri bari o yüzden alsın kaygısı gütmeyenlerden. Bu tarz ambalajlı markalardan alışveriş yaparken nedense kendimi gerçekten ürün için alıyormuş gibi hissediyorum.

Yuvarlak formdaki kutuyu açınca içinden 4 adet far, 1 tane çift taraflı aplikatör ( bütün markalarda o aplikatörü sürekli düşüp durduğu için atıyorum ), son olarakta kapak boyunda aynayla karşılaşıyorsunuz.




Muhtemelen sizde de olmuştur; farlara bakınca hemen hemen her markada bulabileceğiniz hatta elinizde bile bulunan renklere benziyorlar ama parmağınızı dokundurupta tam olarak rengi görünce fikriniz değişiyor. En azından benim fikrim değişti.




Bazsız pigmentasyonlarını günlük makyaj için yeterli buldum. Tozutmaları çok az. Alt görselde sol ve sağ baştaki renklerin ( yani daha koyu olanların ) kalıcılıkları diğer ikisine göre biraz daha uzun.
Kemik rengi olan hariç diğer üç rengi acil makyaj yapmam gerektiğinde tek başlarına uygulayarak kullanmaya bayılıyorum.




Bu palet yüzünden Note'un diğer far renklerini de deneyeceğim gibi görünüyor. Neyse ki hem fiyatları uygun hem de sıklıkla indirime giriyor :)
Rnegini Bul etkinliğinde bu güzel paleti bize hediye ettiği için Lenjora'ya teşekkürler!

2 yorum: