25 Ocak 2016 Pazartesi

Mac || Select Cover-Up NW20

Herkese mutlu günler!!
Bazen göz altlarımızı bazende genel olarak yüzümüzdeki kusurları kapatmak için kapatıcılara ihtiyaç duyarız.
Bugün Mac'ten Select Cover-up kapatıcıdan bahsedeceğim. Tüpte olması en sevdiğim özelliği çünkü ne kadar kullandığınızı görebiliyorsunuz. Böylece "aaa kapatıcım bitmiş" gibi süprizler yaşanmıyor.

Ben bu ürünü Görkem Karman'ın blog satışından almıştım.




Öncelikle ince yapılı ama oldukça yüksek örtücülüğü olan bir kapatıcı. Rengi benim göz altlarım için biraz koyu olduğundan; göz kapaklarımda baz olarak ya da yüzümdeki kusurlarda kullandım. 
Ancak şunu söylemeliyim ki pudrayla sabitlediğinizde bütün gün mıh gibi duruyor.




Açıkçası sivilce izi, renk eşitliği vs. gibi konularda alıp rahatça kullanabilirsiniz. Tek sıkıntı eğer kuru göz çevreniz varsa bence bir kez daha düşünün çünkü benim böyle bir sorunum olmamasına rağmen bu ürünğ kullanmadan önce göz çevremi nemlendirme ihtiyacı hissediyorum.

Farkedilir derecede kurutuyor maalesef.




Bugünlük benden bu kadar. Bu arada bir sonraki yazımız, Bitenler #6. Beni sosyal medya hesaplarımdan da takip etmeyi unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder