8 Aralık 2015 Salı

Mehmet Tatlı Kuaförde Makyaj Deneyimim - Kolay Randevu Uygulaması


Merhaba!
İki güzel arkadaşım Buket ve Ebru'nun sahibi olduğu Rengini Bul etkinliğinde Kolay Randevu hakkında da detaylıca bilgi aldık. Bir başka yazımda sizlere Kolay randevu uygulaması hakkında detaylıca bilgi vericem.

Bizde Kolay Rnadevu uygulamasını indirip Mehmet Tatlı Trump Towers şubesi'nden randevumuzu ayarladık ve gittik.




Benimle Berna Hanım ilgilendi. Enerjisi, güleryüzlülüğü, karşısındakinin yüz hatlarına ve yaşına uygun sunduğu renk ve teknik seçenekleriyle inanılmaz tatlı bir insan. Bundan sonra özel günlerde makyaj yaptırmak istediğimde kesinlikle ona gideceğim. İlk kez bir kuaförden yüzüme "anne makyajı" yapılmadan çıktım :)



Makyajımda Kryolan ürünleri kullanıldı. Oldukça doğal, sadece yüzümün hatlarını ortaya çıkaracak renkler seçti. Şunu da söylemek istiyorum; ben tamamen onun zevkine bıraktım ve hiç bir müdahalede bulunmadım.



Gerçekten bütün ekip inanılmaz ilgili ve samimiydi. Başta Kolay Randevu uygulamasına , sonrasında Umut Tatlı'ya, Berna Hanım'a ve tüm ekibe çok çok teşekkür ederim.





Bir başka yazıda görüşene kadar hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder