14 Aralık 2015 Pazartesi

Jennifer Lawrence'ın Giydiği 4 Dior Tasarımı




Blog yazmaya ilk başladığım dönemlerdeki yazılara şöyle bir bakarken; Kristen Stewart'ın Giydiği 4 Zuhair Murad Tasarımı başlıklı yazımı gördüm. Ben bu yazılara neden devam etmemişim diye düşündüm ki bugün sizlere Jennifer Lawrence'ın Giydiği 4 Dior Tasarımı yazısı hazırladım.
Umarım keyifle okursunuz.

Yazıya başlamadan; buraya tıklayarak Jennifer Lawrence'ı Tanıyalım yazımı, buraya tıklayarakta Jennifer Lawrence'ın Kırmızı Halı Seçimleri yazımı okuyabilirsiniz.




Catching Fire filminin Los Angeles prömiyerinde Dior imzalı transparan füme renkteki tuvaletiyle görüyoruz. Bu saç boyunu kendisine hiç yakıştıramadığımı her fırsatta söylüyorum, bu defa da söylemeden geçmiyim. Tülün kendinden desenli olması çok göz yorucu. Etekteki volanları da çok sevemedim ama boynundan basenlerine kadar olan kısmı çok zarif görünüyor. Belki iç mayonun rengi farklı olabilirmiş ama olsun. Kemer konusunda da biraz kararsızım sanki daha zarif bir kemer daha hoş durmaz mıydı?
Bu kızın belini olduğundan kalın göstermiş gibi..


2013 Met Gala seçimine nerdeyse bayıldım. Yüzündeki file aksesuar, ince eyeliner ve kırmızı ruj combosu şahane olmuş.
Çiçeklerle kaplı, siyah elbise Jennifer'ı eski Hollywood yıldızlarına benzetmiş. İnce kemer ve göğüs dekoltesi çok zarif. Sadece daha farklı bir ayakkabı olabilirmiş diye düşünmedim değil ama aşırı zarif göründüğünü itiraf ediyorum.



Hunger Games'in Londra prömiyerinde saçı ve makyajına aşık oldum. Özellikle o soluk ruj rengine vuruldum ama yavaş yavaş aşağıya inince yüreğim sıkıştı. Birincisi elbisenin kumaşı bence çok günlük. Kalkıpta tuvalet tasarlamaya hele hele kırmızı halıya uygun değil. Askıların kalınlığı kızın omuzlarını çok kötü göstermiş. Göğüs dekoltesi de ya daha kapalı ya da 2-3 cm daha açık olmalıymış.
Şimdi gelelim işin çılgın kısmına...
Yandaki pencereler aslında estetik ama bu elbisenin ve bu kumaşın dekoltesi değiller. Komple elbiseye baktığımda bir olmamışlık var ama bilemedim. Özellikle bu görüntüsü hakkında sizin fikirlerinizi de çok merak ediyorum.


Son olarakta 2013 BAFTA'da seçtiği Dior tasarımını seçtim. Normalde bu geriye yatırılmış ıslak saç görüntüsünü seviyorum ama eğer uzun saçta kullanılacaksa gerçekten düzgün taranarak yapılması lazım. Burda birazı sağa birazı geriye bakıyor ve o istediğim jilet görüntü yok o yüzden pek sevemedim. Elbisenin göğüs kısmı o kadar aşağıda ki küpeler bile aradaki havaalanı kıvamlı boşluğu dolduramamış. Bu görüntüsü oldukça boş geldi bana. Tamam anlıyorum elbisede payetler var ama onların biranda seyrekleşmesi, aksesuar azlığı vs. bu hali beni tatmin edemedi.


Benim favorim tabi ki 2013 Met Gala seçimi oldu. Siz hangisini beğendiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder