30 Eylül 2015 Çarşamba

Pişti Olan Ünlüler // Miranda Kerr vs. Rachel Bilson




Selam yeniden!
Son zamanlarda malum blogu baya boşladım ama inanın isteyerek olmadı. Boşluğu doldurmak için bir süre sık sık yazı yüklemeye çalışıcam. Umarım sevinirsiniz ve beğenerek okursunuz.
Şöyle bir inceleyince ne zamandır Pişti Olan Ünlüler kategorisinde yazı yazmadığımı gördüm. Sizlerinde bu yazıları ne kadar sevdiğinizi bildiğim için geçtim klavyenin başına.





Bugün karşılaştıracağımız bayanlardan biri eski Victoria's Secret meleği Miranda Kerr, diğeri de en son Hart of Dixie'nin başrolündeki Rachel Bilson.
İkisiyle ilgili de nötrüm bu defa, onu da belirtiyim başlamadan.

Bir Louis Vuitton elbisesiyle karşı karşıyayız hanımlar beyler.
Hadi gelin detaylıca bir inceleyelim.



Yanlış bilmiyorsam 2010 yılında Met Gala'da giymiş Rachel bu elbiseyi. Podyumdaki haliyle giymeyi tercih eden Bilson ayakkabı olarak çapraz bantlı, siyah Jimmy Choo'lar giymiş.
Saçlarını biraz özensiz bulduğumu söylemeliyim. 

Makyajında da biraz daha canlı tonlar görmek isterdim zira elbise pastel tonlarda. Bir de belirtmeliyim ki etek boyu Rachel'a göre değil. Daha uzun bir kadın da tamam ama Rachel gibi minyon olanlar için hem boyu hem de kesimi yanlış diye düşünüyorum.




Miranda, Rachel'ın aksine ufak bir dokunuşla kemeri değiştirip siyahtan yana kullanmış tercihini.
Bu fikri orjinalinden daha çok yakıştırdım elbiseye.
Kendisi 2011 yılında Louis Vuitton'un Sydney resepsiyonunda giymiş. Kırmızı rujlu makyajı işte bu dedirtti bana. Atkuyruğunu da çok sevdim.
Taşlı tuşlu çantası zaten desenli olan elbisesiyle olmamış diye düşünüyorum.


Uzun lafın kısası ikisinde de çok kötü durmamış ama ben Miranda Kerr'e daha çok yakıştırdım.
Siz hangisini daha çok beğendiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder