3 Eylül 2015 Perşembe

Derma E - Hydrating Day Créme



Merhabalar!
Kış'ın yaklaşmasıyla cildimi güzelce nemlendirecek bir krem arayışına girdim. Güzelliğimiz Annemizden etkinliğinde Derma E tarafından hediye edilen Hydrating Day Creme isteklerimi karşıladığı için fikirlerimi sizlerle de paylaşmak istedim.




Markanın hayvan testleri yapmadığını burdaki Çok Amaçlı Yağ yazımda söylemiştim. Bu konuda hassas olanlarında rahatlıkla kullanabileceği bir marka.
Cam kavanozda olması her zaman bakım ürünlerinde benim için artı oluyor bildiğiniz gibi.

60 ml'lik bir ürün. Kapağı ilk açtığınızda içinden bir de koruma folyosu çıkıyor.




Hyalüronik Asit, Ester-C,Yeşil Çay ve Vitamin E içeriğine sahip olan bu kremin verdiği nemden çok memnun kaldım. Makyaj altında kullanabildiğim nadir  kremler arasına girdi.
İnce çizgi ve kırışıklıkları açmayı vaad ediyor. Açıkçası bu konuda sizlere bilgi veremeyeceğim. Sadece alnımda bir iki kırışıklığım var. Onlarda da pek bir fark göremedim.

Ben gündüzleri makyajımın altına az bir miktar uyguluyorum.
Geceleri de normal bir nemlendirici gibi sürüyorum.



Ne çok kalın ne de çok ince bir yapısı var. Sürümü kolay ve yapış yapış bir his bırakmıyor. Uygulamadan sonra makyaj yapacaksanız 5-10 dakika beklemenizi öneririm. Böylece ciltle tam olarak bütünleşiyor.
Nemlendirmesi benim için gayet yeterli ama Kış'ın o soğuklarında da yeterli gelecek mi bekleyip görücez :)

Siz daha önce Derma E markasının hangi ürünlerini kullandınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder