14 Ağustos 2015 Cuma

Klorane // Bébé - Şampuan Parfüm Krem





Merhabalar, bugün size Klorane markasının 3 tane bebek ürününü tanıtmak istiyorum. Hayırdır senin blogunda bebek ürünlerinin ne işi var diyebilirsiniz. Marka bana bu ürünleri ilk yolladığında bende nasıl yorumlayacağımı şaşırmıştım ama sizleri çok detaylı bir yazı bekliyor haberiniz olsun.





Bendeki ürünler hangileri önce onları söyleyerek başlayayım. Soldaki ürün hem şampuan hem duş jeli, ortadaki yüz de dahil tüm vücuda kullanılabilen ferahlatıcı su ve bir nevi parfüm, sağdaki üründe krem.


Ürünlerin hiç birinde paraben ve alkol yok.




Vücut ve saç temizliği için kullanılabilen ve göz yakmayan bir ürün. Bu ürünü komşumuza verip bebeğinde kullanmasını istedim. Bununla çok rahat banyo yaptırdığını söyledi. Temizlemesi ve bir ürünle hem saç hem vücut temizliği yapılabilmesi çok güzel.




İçeriğinde calendula çiçekleri bulunan bu ürün parfümlü su diye geçiyor. Cildi ferahlatma ve yumuşatma özelliğinin yanı sıra çok hoş çiçeksi hafif bir koku da veriyor. Ben özellikle bu sıcak günlerde bu ürünü buzdolabında tutup soğuk soğuk kullanıyorum.
Hiç bir zararını görmedim.Göze sıkmadığınız sürece yüze de uygulayabiliyorsunuz. Bebeklerde kullanacaksanız bir pamuğa sıkıp öyle uygulamanızı öneririm çünkü sprey bebeği huzursuz edebilir.



Bu üründe içinde koruyucu, paraben, alkol ve parfüm olmayan nemlendirici bir krem. Hipoalerjenik bir ürün. Yine komşumuz bebeğinde kullandığında çok memnun kaldı. Arada bir bende kullandım ne yalan söyliyim.

Son olarak şunu dip not olarak belirtmek istiyorum. Cildiniz hassassa ya da içeriği temiz ürünler kullanmak istiyorsanız bebek bakım ürünlerini siz de deneyebilirsiniz. Ben bir çoğunu çok severek kullanıyorum.

Mutlu günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder