3 Ağustos 2015 Pazartesi

Kiraz Mevsimi // Öykü Acar Stil İncelemesi



Herkese selam!
Bildiğiniz gibi dizi karakterlerinin stil incelemelerini yapıyorum. Stil incelemesi dememe bakmayın, kendimce fikir beyan ediyorum :)
Uzun zamandır istek gelen Kiraz Mevsimi'nden Öykü'ydü. Ben de belki pazartesi sendromunu atlatmanıza bir nebze yardım eder diye bu yazıyı hazırladım. 

* Yazının sonun sosyal medya adreslerimi ve daha önce bu kategoride kimleri yazdığımın linkini bulabilirsiniz.






Aslında Öykü'nün stili belirgin şekilde değişti diyebilirim. Dizinin başlangıcında daha basic ve sıradan parçalar kullanırken, sanırım senaryo gereği bir moda evinde çalışmaya başlayınca kılığını da değiştirdiler. 
İlk dönemdeki tarzını gördüğümde bu hiçte tasarımcı olacak birinin stili gibi değil diye düşünmüştüm.






Yaz-Kış renkli giyinmekten çekinmiyor Öykü. Karakterinin enerjisini ve neşesini Kış'ın ortasında giydiği pembe paltodan ya da turuncu kazaktan anlayabiliyorsunuz.




Öykü'nün aşırı dekolte ya da dikkat çekici kıyafetleri çok nadir. Genelde ( özel etkinlikler dışında ) şirin diyebileceğim bir tarzı var. Bu yeşil elbisenin markası Mudo.





Saç konusunda renk ve boyda radikal değişimler olmasa da model olarak oldukça farklılaşıyor. Düz, dalgalı, farklı örgü modelleri, topuzlar, at kuyrukları...
Sanırım Öykü'nün saçını hiç şu modelde görmedim diyebileceğim bir model yok. 



Bazen gerçekten yaşına göre giyinip oldukça güzel ve stil sahibi görünürken sahne değiştiği anda sanki kız 40 yaşındaymış gibi bir elbiseyle görüveriyoruz. Sanki hala Öykü'nün stili oturamadı hissi yaratıyor bende.





Öykü'nün makyajı da çoğunlukla hafif, doğal ve belirgin değil. Zaten bence karakteri gereği ağır makyaj çokta hoş durmuyor kendisinde. 





Kış aylarında kullandığı paltoların, trençkotların ve parkaların hastasıyım. Kısa elbiseleriyle inanılmaz şirin gözükürken bir yandan da şık duruyor. 






Paltoları, parkaları çoğunlukla Koton, İpekyol, Topshop ve Twist. Yani rahatlıkla mağazalarda bulabileceğiniz ürünler ama kombin yapması size kalmış.


Tasarımı Bozsisters'a ait bu dantelli elbiseyi mezuniyet bölümünde giymişti. Özellikle gece kıyafetlerinde benim en çok dikkatimi çeken potluklar oluyor. Tamam anlıyorum bir bölüm için sponsor kıyafetleri özellikle de tasarım olanları belki kızın bedenine uygun yapamazlar ama bütün dizilerde cuk diye oturtuyorlar bunda da yapılabilir. Mesela bu elbisenin kolları çok boldu. Bir de tül olunca iyice kötü duruyordu.





Öykü'nün stilini bazen çok seviyorum, bazende giydire giydire bunu mu giydirmişler diyorum kendi kendime.

Siz diziyi izlerken Öykü'nün stili hakkında neler düşünüyorsunuz?

Mail: zorbeanne@hotmail.com.tr








* Medcezir Sedef Stili , Medcezir Ender Stili , Medcezir Sude Stili , Medcezir Mira Stili , Medcezir Eylül Stili
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder