8 Ağustos 2015 Cumartesi

Elca'ya Nasıl Gidilir?



Merhaba!
Bana sıkça gelen: " Elca nerede? Nasıl gidebilirim? " sorularına bir cevap olarak bu yazıyı hazırlamaya karar verdim. 
Elca; Estee Lauder bünyesindeki markaların biraz daha uygun fiyata satıldığı bir yer. Bildiğim kadarıyla sadece İstanbul'da var. 
Benim bildiğim ve gittiğim ilk mağaza Maslak Sun Plaza'da küçük bir yerdi. Şimdi yine Maslak'ta Orjin Plaza'ya daha büyük bir mağaza açıldı. Üstelik ulaşım diğerinden daha kolay. 




İlk olarak Yenikapı-Hacıosman metrosunun Hacıosman yönüne biniyorsunuz ve İtü-Ayazağa durağında iniyorsunuz.




İtü Ayazağa'da inince tabelalardan Windowist  Tower'ı takip edin.




Turnikeleri geçince yine aynı şekilde Windowist Tower tabelasına doğru gidiyorsunuz.




En son İtü Ayazağa Plazalar Çıkışı yazan bu tabelayı göreceksiniz. Dümdüz yürüyüp yürüyen merdivenden çıkınca nihayet sokağa çıkıyorsunuz.



Çıktığınız anda ışıklar var. Karşıdan karşıya geçince de hedefe varmış oluyoruz.





Starbucks'ın yanındaki kapıdan girip birkat aşağıya inince hemen solunuzda mağazayı göreceksiniz zaten.





Solarium yazan yerin sağındaki mağaza, düzgün çekememişim.
Bu arada Elca'da sadece kredi kartı geçiyor ve alışveriş yapabilmek için üyeliğiniz olması gerekiyor. Üyleik dediğim iki dakikada yapılıyor öyle zor bir şey değil.



Benim başıma hiç gelmedi ama çok duyuyorum size de söylemeden bu yazıyı bitirmiyim. Ürünlerin son kullanma tarihini kontrol edin. Bazen skt geçmiş ya da çok yakın ürünler oluyormuş.
Bir de fişi kontrol etmeyi unutmayın. Bir kere benden ürünün indirimsiz fiyatını almışlardı. Üstünde eski barkod kalmış falan filan..
İşte merak ettiğiniz Elca'ya böyle gidiliyor. Başka sorunuz varsa aşağıya yazmayı unutmayın.

4 yorum:

  1. Gördüğüm en açıklayıcı elca yazısı olmuş,çok güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de merak ediyordum ama nasıl gidilir diye hiç araştırmamıştım. Faydalı bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil