23 Temmuz 2015 Perşembe

Öneri Köşesi // 6 Adımda Mükemmel Mat Ruj Uygulamak



Merhaba!
Mat rujların yeri bende ayrı. Bir çoğunuzun da mat rujları sevdiğini ama bazı zorlukları olduğu için uygulamaya çekindiğinizi düşündüğüm için kısa bir yazıyla daha kolay nasıl mat ruj sürebiliriz paylaşayım istedim. Benim uyguladığım 6 basit adım var. Sizlere bu adımlardan bahsedeceğim.

1- Peeling!

İlk yapmanız gereken dudaklarınızdaki ölü deriden kurtulmak. Bunu istediğiniz bir markanın ya da evde kendi hazırladığınız peelinglerle yapabilirsiniz.





Gün içinde rujunuzun dudağınızda parça parça ya da birikmeler yaratmasını istemiyorsanız peeling adımı en büyük kurtarıcınız olacaktır.

2- Nemlendirin!

Vücudumuzu nasıl nemlendiriyorsak ( nemlendiriyoruz değil mi? ) dudaklarımıza da gereken nemi vermek boynumuzun borcu. Bunu ilk olarak su içerek, ikinci olarakta lip balm kullanarak yapabilirsiniz.




Sevdiğiniz aromada ya da tedavi ediciliğini beğendiğiniz içerikte bir lip balm en yakın dostunuz olmalı.Mat rujun altına incecik uygulamanızı tavsiye ederim. Her zaman bu adımı uygulamak daha güzel ve sağlıklı görünen dudaklara sahip olmanızı sağlayacaktır.

3- Dudakları çerçeveleyin!

Mat rujda yapılan en büyük uygulama hatalarının başında ruju çat diye sürmek geliyor. Arkadaşlar gayet kalın ve kuru yapılı bir ürün kullandığımızı unutmayalım. Bu sebeple dudak çevrenizi çerçevelemelisiniz.



Kullanacağınız rujun renginde ya da şeffaf bir dudak kalemiyle dudaklarınızı çerçevelendirirseniz gün içinde rujun olası bulaşmalarını engellersiniz ve uygulama için size yol gösterecek bir çizgi sınır elde etmiş olursunuz.
 

4- Ruj Fırçası!

Bir ruj fırçası edinin. Ya da evinizde olupta şimdiye kadar hiç kullanmadığınız o ruj fırçasını çekmeceden çıkarın. Çerçevelenmiş dudaklara ilk uygulamayı dudağın orta kısmından başlayarak fırçayla yapın.


Fırçaya çok ürün almamaya özen gösterin.
Mutlaka dudaklarınızın iç bölgelerine de abartmadan ruj uygulayın.
Bu hem kalıcı hem de düzgün uygulanmış bir ruj elde etmeniz için yapılan bir adım.

5- Renk verin!

Şimdi fırçayla ince bir kat uyguladığımız ürünü normal bir şekilde dudaklarınız uygulayabilirsiniz. Daha pigmentli görünsün istiyorsanız bu adım önemli çünkü fırçayla ince bir kat uyguladığımızdan daha soluk bir renk elde edebilirsiniz.




Sadece son bir adım kaldı. Sonrasında tamamen mükemmel gözüken mat dudaklarınız olacak, söz!

6- Netleştirin!

Son adımda ihtiyacınız olan kapatıcınız. Dudak kenarlarınızdan bir kapatıcıyla geçmenizi öneriyorum.




Bu son adım hem sürerken yaptığınız minik hataları örter hem de daha keskin ve net bir görüntü veririr.


Eveet işte 6 adımda mat ruj uygulaması bu şekilde. En azından benim uyguladığım ve sonuçtan gayet memnun kaldığım aşamalar bunlar. Sizinde ipuçlarınız varsa yorum bırakmayı unutmayın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder