9 Temmuz 2015 Perşembe

Kara Para Aşk - Elif Denizer Stil İncelemesi



Merhaba, en son stil incelemem de sonraki yazılarda hangi dizi karakterini incelememi istersiniz diye sormuştum. Bir çok kişiden Kara Para Aşk dizisinin Elif'ini istek alınca diziyi izlemeye başladım ve şimdi sizlerle birlikte Elif'in stilini mercek altına alacağız.





Bol bol saç aksesuarı kullanıyor öncelikle. Bandanalar, bereler, şapkalar Elif'in kombinlerinin birer tamamlayıcısı.
Bunlar dışında takılarda kullanıyor saçlarında.





Bildiğiniz gibi bir takı tasarımcısına hayat veriyor dizide. Haliyle en çok dikkat çeken şey de takıları oluyor. Statement kolyeler, farklı formlardaki küpeler, bol bol yüzükler takıyor. 
Çoğunlukla kıyafetleriyle uyumlu da oluyor açıkçası.

Takıların çoğunun markası Bendis.



Elif'in stili, seçtiği ve kombinlediği parçalar her bölümde değişiyor. Bazen çok basic, bazen çok vamp olabiliyor. O yüzden tarzı net şu, diyemiyorum. Sadece modaya uygun giyiniyor diyebilirim.



Bazen tarzını biraz karmaşık bulduğumu itiraf etmeliyim. Renkleri, desenleri, zımbalarla ve hareketli çantalarla kombinleyince ortaya bir karmaşa çıkıyor sanki. Ama yine de rüküş diyemiyorum. Muhtemelen Tuba Büyüküstün'ün düzgün fiziği her türlü karmaşayı kamufle ediyor.



Saçları da model model..
Çok çeşitli örgüler yapılıyor. Bazen örgüden topuz, bazen önden iki ince tutam, bazen de salaş bir örgü görüyoruz. Balerin topuzları da benim Elif'e çok yakıştırdığım modellerden. Bir kaç kez at kuyruğuyla görsekte çoğunlukla açık saçları. Dalgalı, düz, yandan yana ortadan ayrılmış.




Basic parçaları hareketli parçalarla eşleştirdiğinde stilini daha çok seviyorum. Payetli ya da desenli mini etekleri düz gömlekler, kazaklar ya da tişörtlerde tamamlayıp, uzun kolyelerle hareketlendirince Elif daha bir şık oluyor sanki.


A formlu eteklerle hafiften göbeğini gösteren kısa bluzler de ona yakıştırdığım parçalardan. Kızın dizi de yüzü gülmedi bari burda biraz övelim değil mi ama?




Benim Elif'e en çok yakıştırdığım renkler; siyah, beyaz ve kırmızı. 
Kış sezonlarındaki paltoları, ceketleri, hırkaları, pançoları da inanılmaz şıktı. Yani dümdüz bir görüntüyü üstüne aldığı bir hırka ya da paltoyla kurtardığı bölümler var o derece.




Son dönemlerde şahmeranların ve deri bilekliklerin yeniden patlamasındaki etkisi de oldukça büyük. 



Ben Elif'in stilini bazen fazla bulsam da çoğunlukla beğeniyorum. Fazla bulduğum yerler de genelde mekan-kostüm uyumsuzluğu gibi oluyor. 
Son olarakta yine çokça kullandığı güneş gözlüklerinden bahsedip yazıyı bitiriyorum.




Yine bir çok tanınmış markanın gözlüklerini kullanıyor. Ray Ban, Miu Miu bunlardan sadece bir kaçı.

Gülçin Uzunalan, Twist, Tommy Hilfiger, Beymen, Diesel, Nilüfer Karaca,  Berenice, Bcbg Max Azria, İpekyol, Topshop gibi markalardan giyiniyor.

Eveet geldik yazının sonunda. Siz Elif Denizer'in stilini beğeniyor musunuz?

Sonraki konuğumuz Kiraz Mevsimi'nin Öykü'sü olacak. Beklemede kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder