16 Temmuz 2015 Perşembe

Dizilerim ( Part 3 ) // Öneri Köşesi




Daha önce izlediğim dizileri Part 1 ve Part 2 olmak üzere 2 yazı halinde paylaşmıştım. Bu ara izlediğim dizilere yenisi eklenince sizlerle yenileri de paylaşmak istedim.



İlk olarak severek izlediğim şuan 3. sezonu yayınlanan Orange İsThe New Black'ten bahsetmek istiyorum. 
Imdb puanı 8.4 oldukça yüksek yani. Piper Chapman isimli bir kadının bir kaç senelik hapis cezasına çarptırılmasıyla başlayan dizi hapishane hayatını ve mahkumların geçmişlerini konu alıyor.
Bazen güldüğüm bazen üzüldüğüm dizilerden kendisi. Şiddetle tavsiye ederim.




Önereceğim ikinci dizi ise Mistresses. Imdb puanı 7 ama bana göre daha iyi bir puanı hakediyor.

4 kadının yaşantıları, aşk hayatları, yalanları, sırları ve entrikalarının üzerine kurulu dizi aslında Sex and The City ve Desperate Housewives karışımı bir konuya sahipmiş gibi lanse edilse de ben farklı olduğunu düşünüyorum.




Muhtemelen bir çoğunuzun bildiği New Girl yıllardır izlediğim dizilerden ama nedense daha önceki yazılarımda bahsetmemişim. Imdb puanı 7.8
Başrolünde Zooey Deschanel'in yer aldığı yapım geçtiğimiz ay 4.sezon finalini yaptı.
Anaokulu öğretmeni Jess'in aldatıldığını öğrenmesi üzerine 5. ev arkadaşı olarak bir eve taşınmasıyla başlıyor. Sonrasında da birbirinden komik diğer karakterleri tanıyoruz.



Geçen hafta final yapan Hart of Dixie'nin başrolünde Rachel Bilson var. Imdb puanı 7.8
Kısaca konusundan bahsetmem gerekirse; Tıp Fakültesi'nden mezun olduğu gün gerçek babasıyla tanışan Zoe Hart'ın babasının ölümü üzerine hayatını geçirdiği Bluebell'e gitmesi üzerine başlayan olayları konu alıyor.


Gerçek hayattan konu alan Masters Of Sex'in Imdb puanı 8.1

Dr. William Masters işinde çok başarılı bir jinekolog. Daha önce hiç araştırılmamış olan seks sürecinde kadın ve erkek tepkilerini incelemeye başlar. Ona bu yolda önceden şarkıcılık yapmış yeni sekreteri Virginia Johnson eşlik etmektedir. Ancak bu araştırma düşündükleri gibi saygı görmek yerine sapıklık olarak nitelendirilir.



The Carrie Diaries aslında bir çoğumuzun severek izlediği Sex and The City dizisinin öncesi niteliğinde. Carrie'nin çocukluğu ve gençliğini, yazmaya ne zaman başladığını anlatan bu dizi benim keyifle izlediklerimden.
Imdb puanı da 7.

Benim bu defa paylaşacağım dizi önerilerim bunlar. Siz bu ara neler izliyorsunuz?

1 yorum:

  1. Bu aralar dizi arayışındaydım -.- The Carrie Diaries 1 sezon izleyip yoğunluktan bırakmıştım.
    2. ve 4. dizileri baya merak ettim :)
    Benim 5 senedir izlediğim tek dizi var o da Pretty Little Liars, tavsiye ederim bağımlılık yaratıyor :)

    YanıtlaSil