27 Haziran 2015 Cumartesi

The Balm // Autobalm Hawaii&California Makyaj Paletleti




Ne zaman ülkemize geldiklerini bile farketmediğim gibi almayı da düşünmediğim iki paleti tanıtacağım size.
Bir gün Gratis'te dolaşırken bu paletlerde 1 alana 1 bedava olduğunu görüp Gratis kartımdaki puanları da kullanıp ikisini toplamda 15 liraya almıştım.

Hatta aldıktan sonra bir süre de kullanmadım. O derece şuursuz bir alışverişti yani :)






Ambalaj tasarımları yine klasik The Balm görüntüsünde; kartondan yapılmış üstünde retro çizimler olan paketlemeler. Bu defa da ehliyet şeklinde bir tasarımları var. Gayet cici bence, bu tasarımlar sayesinde ürünler daha da albenili duruyor.


İki farklı paletten oluşuyorlar: California ve Hawaii. İkisinin de içinde dörder ürün var. Birer allık, birer aydınlatıcı, ikişer tane de far.
Paletler küçük ve hafif. Aynalarının olması da avantaj, genelde bu hafiflikte ve boyutta ürünlerin aynası olmuyor.

İsterseniz iki paleti de ürün kategorilerine göre yakından inceleyelim. Böylece almak isteyenlerde aralarındaki farkları ve ürünlerin yapıları, kalıcılıkları, tonları gibi bilgileri edinmiş olurlar.

California paleti, Hawaii'ye göre biraz daha soft ve yumuşak tonlardan oluşuyor diyebilirim.
The Balm'ın diğer paletleriyle bire bir olan ürünler bu arada. Hatta ben mi yanlış görüyorum diye internetten biraz araştırdım ve bu iki paletteki renklerin diğer palettekilerden bir karma olduğunu gördüm.


Hawaii paleti, biraz daha canlı bir allığa sahip, zaten aşağıda detaylı bilgi vericem tek tek.
Bunlar seyahatlerde oldukça pratik paletler olacaktır diye düşünüyorum.
Benim için ikisinin ortak sıkıntısı ürünler küçük olduğundan fırçalara alırken biraz sorun olması.




California'nın allığı şeftalimsi pembe. Ya da bilenler için The Balm'ın Frat Boy allığı desem daha kolay olur. 
Hawaii'nin allığı tam bir pembe hem de en canlı, en neonundan. Bu da yine The Balm'ın Instain allıklarından ülkemize gelmeyen Lace isimli allıkla aynı diyenler var. İkisi de şahane pigmentli ve kalıcılıkları başarılı. Tozutma sorunu biraz var.




Gelelim aydınlatıcılara.
California'nın aydınlatıcısında minik minik ışıltılar var. Ben bu ürünü pembeliğinden ötürü Cindy-Lou Manizer aydınlatıcıya benzettim biraz, belki aynısıdır tam bilemiyorum.

Hawaii'nin aydınlatıcısında sim yok. Sarımsı bir rengi var. Ben ince yapılı aydınlatıcıları sevdiğimden bunu çok kullanmadım.





California'da ki farların birincisi mat bir kahve tonu. Hem kaşlarımda hem gözümün crease bölgesinde severek kullanıyorum. İkinci renk ise ışıltılı içinde grilik olan bir kahve. Tek başına göz kapağına uygulandığında hoş duruyor.

Hawaii paletin ilk rengi leylak-gri karışımı bol ışıltılı bir renk. Diğeri de eyeliner olarakta kullanılan ve benim çoğunlukla bu amaçla kullandığım koyu mor-kahve bir far.


Bildiğim kadarıyla fiyatları 30 tl. Eğer elinizde Nude Tude, Balm Jovi gibi paletler varsa sadece küçük ve taşınabilir oldukları için alın diyebilirim. Onun dışında zaten renkler ya aynı ya da çok yakın.

Ben tanesine 30 tl vermezdim. İndirimlerde çok daha makul rakamlara almak mümkün.
Güzel günler..

1 yorum:

  1. Ben de California paleti var. Arkadaşım hediye etmişti. Elimde Balm Jovi de olduğu için kullanmaya sıra gelmedi çünkü resmen aynı renkler var. :)

    YanıtlaSil