12 Haziran 2015 Cuma

Avon - Bright Start Fresh Look Fondöten



Merhaba, son zamanlarda sıklıkla ne kadar güzel olduğunu duyduğum bir ürün hakkında konuşacağız.


Öncelikle ben bu fondöteni kendi paramla aldım. Bu nedenle de oldukça objektif yorum yapacağım. Normalde bunu hiç bir yazımda belirtmediğim halde neden bu yazıda belirttiğimi de açıklayayım kısaca; bu ürünle ilgili şunu farkettim arkadaşlar, ürünü kendi parasıyla alanlar gayet benim aldığım sonucu almış bu üründen, açıkça da belirtmişler. Ancak ürünü Avon'un hediyesi olarak kullananların çoğu ( elbetteki hepsini zan altında bırakamam ) öyle şeyler söylüyor ki aynı üründen mi bahsediyoruz bilemiyorum.

Bazıları kullandığı en iyi fondötenmiş gibi konuşuyor, bazıları highend markaların fondötenlerine dupe olarak gösteriyor falan...

Neyse gelin bir de benim gözümden bakın bu ürüne.
Ben en açık ton olan  'nude' rengini seçtim. İçinde spf 15 varmış. Buraya kadar yaz ayları için oldukça uygun olduğunu düşünmüştüm.

İçinde portakal, kolajen, söğüt kabuğu ve limon varmış. Bu ürünle ilgili markanın vaadi; cilde daha aydınlık ve canlı bir görünüm vermesi.

Plastik ambalajı inanılmaz kalitesiz. Çok plastik fondöten şişesi gördüm ama bu sanırım en kötüsü. 

Bütün tonları böyle mi bilmiyorum ama bende ki çok sarı alttonluydu. Yani eğer pembe alttonluysanız zaten bu üründen renk skalası nedeniyle bile uzak durun derim. Uyguladığım anda hasta gibiydim.




Örtücülüğü çok az , bb krem gibi diyebilirim. Şayet cildinizde hiç bir kusur yoksa bu ürünün kapatıcılığı sizi tatmin edecektir.

Ben karma ciltli olmama rağmen aydınlık veren fondötenler kullanıyorum ve çok seviyorum. Bu zamana kadar da bu ürünle aynı canlılığı vaad eden bir çok ürün kullandım. Hiç biri bunun gibi yüzüme zeytinyağını boca etmişim ya da deli gibi terlemişim efekti vermedi.

Pudra sürdükten 15 dakika sonra bile yüzümü disco topuna çeviren tek ürün bu.





Fırçayla uygulamada çok dalga dalga durdu. Örtücülüğü az olmasına rağmen ambalajdan çıkarken yoğun bir kıvamı var.  Bu sebeple en iyi yöntem parmaklarla uygulamak çünkü süngerde fayda etmedi. 
Kalıcılığıyla ilgili bir şey söylememe gerek yok aslında ama parlaklığı almak için kullanılan peçete ya da yağ emici mendiller yüzünüzde biraz kalmış fondöteni de alıp götürüyor ve zaten az kalıcı olan bu ürünü yok hale getiriyor.



Uzun lafın kısası ben bu fondöteni zerre kadar sevmedim. Fiyatı 20 liraya yakındı, net hatırlamıyorum. Verdiğim kuruşların hiç birini de hak etmedi. Avon'un çok sevdiğim ürünleri var ama bu fondötende hayalkırıklığı yaşadım.
Aranızda kullanan varsa lütfen fikirlerinizi belirtin, sevgiler.

3 yorum:

  1. avondan hiç fondöten kullanmadım sadece bir BB krem kullanmıştım eh işte diye hatırlıyorum ama bu aralar hiç iyi yorumlar okumuyorum ki kötü yani .-((

    YanıtlaSil
  2. aslında bende almayı düşünüyordum ama sanırım vazgeçtim:(

    YanıtlaSil
  3. ya bir sey sormak istiyorum. gecen bi arkadasim gozune eyeliner cekmis, ben de "aa makyaj yapmissin" dedim. o da bu makyaj degil, makyajtan sayilmaz dedi ve boyle bi guzel tartistik :D . vallahi bilmedigimden soruyorum, makyaj yapmis der misin sen buna?

    YanıtlaSil