2 Nisan 2015 Perşembe

Sohbet Muhabbet || Ece İçen







Merhabalar, bundan sonra blogumda "Sohbet Muhabbet" isimli yeni bir yazı dizisi başlıyor. Instagram, Youtube ya da Blogger'dan tanıdığınız isimlerle onlara yönlendirdiğim sorular üzerinden sohbet edeceğiz. İlk konuğumda Ece İçen!


1- Öncelikle İzmir'e alışabildin mi? İstanbul'dan sonra İzmir nasıl hissettiriyor onu merak ediyorum..

İstanbulda ki yoğun koşturmacalı hayatımdan sonra İzmir'de biraz daha nefes alabilirim sanıyordum, ancak yanılmışım. Evet şehir İstanbul kadar seni yormuyor ancak her zaman yapılacak çok sayıda iş olduğu için aynı tempoyla devam ediyorum. Aslen İzmirli olduğum için bildiğim, sevdiğim ve her zaman yaşamak istediğim bir şehir olduğu için, alışmakta sorun yaşamadım.


2- İstanbul'dayken bir süre MAC'te çalıştığını biliyorum. Bir çoğumuzun sıkıntılı olduğu konuda sana danışmak istiyorum. MAC çalışanlarının çoğunun müşteri seçtiği ve müşterilere biraz ters davrandığından yakınılıyor. Sen eski bir çalışan olarak bu konu hakkında ne düşünüyorsun?


Kibirli kozmetik çalışanları sanırım bir çoğumuzun ortak sıkıntısı.Mac'te daha mı çoktur daha mı azdır onu bilemeyeceğim ancak bu tipteki çalışanlarla ne yazık ki karşılaşıyoruz. Ben bu durumu arkamı dönüp giderek veya bir daha o mağazaya uğramayarak değil, personelle konuşarak gerekirse üstlerini de konuya dahil ederek mağazada çözmeyi tercih ediyorum. Emin olun çözüme ulaşıyor :) Hiçbir mağaza yöneticisi haklı bir müşteriyi karşısına almak istemez.






3- Senin gözlemlerine göre Türk kadınlarının makyaj ürünü satın alırken yaptıkları en büyük yanlışlar nedir?

Fondöten ve kapatıcı tercihlerimizi yanlış yapıyoruz. Özellikle doğru renk konusunda büyük sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Ancak bloglar ve videolar sayesinde daha bilinçli ne istediğini bilen kişilerin sayısı hızla artıyor bu da güzel haber.

4- Canın sıkkınken rahatlamak ya da motivasyonunu toparlamak için neler yaparsın? 

Makyaj :) Yüksek ses müzik eşliğinde yaptığım makyaj enerjimi anında yükseltir.


                                                                         5- Peki ilk fırsatta almalıyım dediğin bir 
                                                                       highend ürün var mı diye sorsam? 

Ben high endde Chanelciyim ve yeni koleksiyonundan far paletlerine göz kırpıyorum.



 6- Bizlerle ilgili en çok merak edilen sorulardan birini ben de sana yönelteyim. Kullanmadığın ürünleri ne yapıyorsun?

Bir kısmı yakın çevremce kapılıyor, bir kısmını da Instagram da sokak hayvanları yararına satış yapan kozmetik hesaplarına
yolluyorum.





7- Birazda ilişkilerden konuşalım... Nasıl bir evlilik teklifi aldın?
 O anda neler hissettin? 



Biz eşimle 4 senedir birlikteyiz ve ilişkimizin son 1.5 senesi ayrı şehirlerde geçti. Bana evlilik teklifi ettiği gün uzun zamandır aradığı kulaklığın Taksimdeki Atlas Pasajı'nda bir dükkanda olduğunu söyledi ve dükkan kapanmadan hemen iş çıkışı alıp alamayacağımı sordu. Ben de Taksim Mac pro da çalıştığım için tamam çıkışta alırım dedim. Saat 10 da mağazadan çıkıp koştur koştur atlas pasajına girdim, ilerledim dükkanı göremedim. Arkamı döndüğümde elinde yüzükle eşim karşımdaydı. Bir kaç dakika hiç birşey diyemedim sadece donuk bir şekilde baktığımı hatırlıyorum. En sonunda ee hadi artık bişey demeyecek misin dediğinde evet diyebilmiştim. 
Sonrası zaten alkışlar,tebrikler :) 
Sadece evlenmek değil, sevdiğin ve inandığın kişiyle evlenmenin harika bişey olduğunu söyleyebilirim.
                                                                                                                                                       

8- Bu sektörün içinde ve bu konularla ilgili biri olarak düğünündeki saçına ve makyajına kendin mi karar verdin? Bir de eminim ki makyajını senin yapıp yapmadığında çok merak ediliyordur :)




Her zaman kendi gelin makyajımı kendim yapmak istemişimdir. Yalnız düğün tarihinden kısa bir süre önce, o sıkıntılı koşturmacalı dönemde anladım ki düğün günü makyaj stresini yaşamak istemiyorum. O gün gerçekten rahatlayıp, keyfini çıkartmak istedim. Mac'te beraber çalıştığımız çok sevdiğim bir arkadaşım yaptı gelin makyajımı. O yüzden içim çok rahattı. Saç konusuna hiç gimeyelim saçım kabus gibiydi! Enseden hafif bir topuz istediğim saçlarım içine kocaman bir sünger tıkıştırılıp üzeri bukle bukle yapılan kocaman bir “gelin başı” oldu. Saçım gerçekten kötüydü :)


9- Birazda yaş almış bayanları ilgilendiren bir konuyla ilgili soru sormak istiyorum hazır işin eğitimini almış birini bulmuşken; kırışıklıklar, sarkmalar ne kadar istemesekte yıllar içinde oluyor. Sence bu tarz sıkıntıları olan bayanlar makyaj yaparken nelere dikkat etmeli? 

Pırıltıdan uzak durmalılar. Özellikle göz kapaklarında aman diyeyim kapıdan içeri sokmasınlar ışıltıyı. Parlak yapıda ki ürünler ışığı reflektör gibi yansıtacağı için kırışıklıkları veya problemli bölgeleri daha da belirginleştirecektir. Onun yerine mat ve doğal tonlardaki ürünleri tercih etmeleri daha canlı ve sağlıklı görünmelerine yardımcı olacaktır.


                         10- Bütün bu sorularım dışında seni sevenlerle  paylaşmak  istediğin bir bilgi yada haber var mı?


Makyajda belirli bir kalıp yoktur, teknik vardır. Modalar ,trendler değişir herkesle aynı tipte olmak yerine size en çok yakışanı, kendi tarzınızı yansıtmanızın en doğrusu olacağını düşünüyorum. Yüzünüz sizin tualiniz, onu istediğiniz gibi yansıtmak sizin elinizde. Makyaj gerçekten çok zevkli bişey. Bu güzel sohbet için teşekkürler Buse! :)









Ben de serinin ilk yazısında misafirim olduğu için sizlerin de huzurunda Ece'ye çok teşekkür ederiyorum ve şahane, yaratıcı videolarının devamını diliyorum :)

Sevgiyle kalın..
*Bir sonraki "Sohbet Muhabbet" yazımda yine çok sevdiğiniz bir isim olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder