6 Nisan 2015 Pazartesi

Bioderma Sensibio H2O Makyaj Temizleme Suyu





Her seferinde söylüyorum; makyaj yapsanız da yapmasanız da cildinizin temizliği çok önemli. Sık sık farklı ürünler denememin sebebi de bana en uygununu bulup hep onunla devam etmek istemem. Ancak bu arayışta bloglarda veya sosyal medyada çok beğenilen ürünlerin genelde önce uygun fiyatlı muadillerini ya da seyahat boylarını denemeyi tercih ediyorum. 

Bioderma markasının bir kaç ürününü daha önce kullanmış ve sevmiştim. Nemlendirici ve göz kremi olunca ayırdığım bütçe artıyor ama temizleme suları - ki ben pek kullanmıyorum jeller daha bana göre- söz konusu olunca neden Loreal'in ve Garnier'in aynı tarzda ürünleri varken buna o kadar para vereyim dedim. Yalan olmasın 2 sene kadar önce bu ürünün mini boyunu kullanmıştım ama sevip sevmediğimi bile hatırlamıyordum.
İçeriği oldukça temiz ve hassas ciltlere de uygun olduğu yazıyor üstünde. Bloglarda da kötü bir yorum görmeyince almaya karar verdim.

Geçtiğimiz haftalarda kozmeli.com'da güzel bir indirim yakalayınca fırsat ayağıma gelmiş oldu. Bildiğiniz gibi çoğu sitede ve mağazada bir alana bir bedava olarak satışta. Benimki de o şekildeydi ve ikisi 43 tl'ye geldi. Normal indirim dışında bir de kupon kodu kullandım ama artık süresi dolduğundan paylaşmıyorum.

Plastik şişeli bu ürün ve maalesef yanınızda taşıyamayacağınız boyutta. Benim için ambalajıyla ilgili önemli olan iki konuda da artı almayı başardı.
1- Ağzının iyi kapanması: ✔️
2- Ağzındaki deliğin çok büyük olmaması (ürün ziyan olmasın diye): ✔️

500 ml'lik bu ürün her gün kullansanız bile uzun süre size yetecektir. Ben makyaj temizleme sularını her gün kullanmadığım için bu şişe sanırım 5 ay falan kullanılır.


Bende kızarıklık, sivilce, gerginlik vs. gibi bir irritasyona yol açmadı.
Bir pamuğa az miktar döküp temizlemek istediğim bölgeye uyguluyorum.
Gerçekten temizlemesi başarılı. 
Normalde durulama gerektirmediği söyleniyor ama ben hele ki tüm yüzümü bu suyla sildiysem ardından bir temizleme jeliyle yıkıyorum.
Kokusu yok.

İndirimlerde alıp denenebilecek bir ürün. Ancak tabi ki bu parayı fazla buluyorsanız Loreal ya da Garner'in de temizleme sularını deneyebilirsiniz.
Güzel bir hafta olması dileğiyle...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder