24 Mart 2015 Salı

Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado || Göz Kremi


Merhaba güzel takipçilerim!
Bugün nedense çok neşeliyim size de bu neşemi aktarmak istedim:) 
Gelelim günün yazısının neyle ilgili olduğuna ...
Göz çevresi bakımı gerçekten oldukça önemli ve hassas bir konu. Bu nedenle göz çevremizin isteklerini zamanında ve yeterli miktarda yerine getirmemiz çok önemli.
Benim göz kremi geçmişim pek yok. Toplasanız 4-5  farklı ürün denedim. O nedenle henüz hayatımın ürünü diyemiyorum hiç biri için, ancak öncekilere göre çok daha iyi bir ürün buldum.



Bu ürün sosyal medyada o kadar çok övüldü ki yine "şişirme" bir ürün çıkacak diye almaya cesaret edemedim. Sağolsun Kiehl's tester konusunda fazlasıyla cömert olduğundan 2 kere falan testerını kullanıp çok sevdim. Şansıma Elif bana hediye edince de kullanmaya başladım.

İçeriğinde avokado yağı, beta karoten ve shea yağı var. İnanılmaz güzel nemlendiriyor. Şayet çok kuruysa göz çevreniz eminim hastası olacaksınız bu ürünün. Ama yağlı göz çevresi olanlar için ağır olabilir. Ben sadece geceleri kullanıyorum. Gündüz makyaj altına kullanmak için fazla kalın yapılı bence.



Ben kremlerin kavanozda, hele ki plastikte olmasından haz etmiyorum. Ne yazık ki bir çok marka kavanoz şeklinde ambalaj kullanıyor. Bakteriye o kadar müsait ki bu ambalajlar. Neyse açtığınızda bir koruma kapağı çıkıyor, bu biraz olsun koruyucu olabilir diye avutuyorum kendimi :)

Ürün, yeşilimsi sarı bir renge sahip. Bana avokadonun içini anımsatıyor. Gerçekten yoğun bir kıvamı var. Yeşil mercimek kadar alıp parmaklarımda ısıtıp, iki gözüme uyguluyorum. 
Uyguladığınız an sabitleniyor. Bu en çok hoşuma giden özelliği çünkü diğer türlü gözüme kaçıp yakma yapabiliyorlar.

Benim göz çevremde morluk yok. O yüzden morluklara iyi gelir mi bilemiyorum. Ama ince kırışıklıkları açıyor. 


Bildiğim kadarıyla fiyatı 76 tl. Açıkçası ürünün verdiği nem ve uzun süre kullanılabileceği düşünülürse bence fiyatını hak ediyor.
Sizin en sevdiğiniz göz kremi hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder