9 Şubat 2015 Pazartesi

Pişti Olan Ünlüler// Adriana Lima vs. Rihanna vs. Kylie Minogue





Bugün Pişti Olan Ünlüler köşemizde 3 kişiyi ele alıyoruz. Victoria's Secret meleklerinden Adriana Lima, Rihanna ve Kylie Minogue derin sırt dekolteli mini mavi elbiseyle pişti olmuşlar.
Üçü de birbirinden güzel ünlüler, bakalım Emilio Pucci tasarımı bu kıyafet hangisine daha çok yakışmış.





Kylie Minogue bu elbiseyi Avusturalya'da ki Aphrodite Les Folies turunda giymeyi tercih etmiş. Diğerlerinin aksine sırt dekoltesinde manasız ipler kullanmış. Gümüş rengi bilekten bağlı burnu açık topuklu ayakkabıları ve yandan hafif dalgalı at kuyruğuyla da görüntüyü tamamlamış.




Gelelim Rihanna'ya...
Öncelikle kırmızı saçlarını topuz yapıp bu elbiseyi tercih etmesi inanılmaz bir renk bombası yaratmış. İspanya'da bir akşam yemeği için giydiği bu elbiseyi gümüş stilettolarla kombinlemeyi seçmiş. Valla ünlülerin hele ki Rihanna'nın işine pek karışılmaz ama akşam yemeği için fazla iddialı değil mi?




Son olarakta Adriana Lima bu parçayı nasıl kullanmış bir inceleyelim ve kararımızı verelim.

2011 Victoria's Secret Show'un after partysinde giymiş. O da Rihanna gibi gümüş stilettolarla tamamlayıp sıkıca bir topuz yapmış.



Gelelim benim kararıma; ben bu defa da inanılmaz kararsız kaldım. Kylie Minogue'u direk eledim çünkü o dekoltedeki ipler ve saç modeli hiç hoşuma gitmedi. Rihanna ve Adriana arasında gidip geliyorum.
Sizce kim daha iyi yorumlamış bu elbiseyi?

Yorumlarınızı bekliyorum.
Mutlu haftalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder