17 Şubat 2015 Salı

Medcezir - Sedef Kaya Stili





Selamlar herkese! 
Dizi karakterlerinin stil incelemelerini çok sevdiğinizi biliyorum. Bu sebeple de bugün Medcezir dizisinin çılgın teyzesi Sedef Kaya'nın stilini inceleyeceğiz.

Kendisi Asım Şekip Kaya'nın küçük kızı. Biz onu şımarık, deli dolu, sonunu düşünmeden canının her istediğini yapan, çılgın bir kadın olarak tanımıştık ki ablasının ölümüyle kadının içindeki domestik ruh çıktı ortaya çokta tatlı oldu.






Sedef benim için, başkası giyse rüküşün dibi diyeceğim kıyafetleri inanılmaz taşıyan bir kadın. Bir kere karakter çok güçlü ve özgüven sahibi olduğundan özellikle diziye ilk girdiği bölümlerde giydiği çılgın parçalar bile onun üstüne cuk oluyordu.


Deri, tül, dantel, kürk, payet aklınıza ne geliyorsa var stilinde. Bazı bölümlerde Sedef'i eşofmanlarıyla bahçede yoga yaparken 0 makyaj görüyoruz, bazı bölümlerdeyse inanılmaz vamp bir kıyafet içinde.
Belki de ben Sedef karakterini içinde birden fazla kadın barındırdığı için seviyorumdur kimbilir?




Dizinin Kış sezonunda uzun, renkli paltolar kullanarak stiline bir parça daha hareket katıyor. Bazen de onu kürkler içinde görüyoruz. Kotlarıyla, deri pantolonlarıyla ya da mini elbiseleriyle omzuna attığı kürkü kullanıyor.

Peplum gibi çok hızlı tüketilmiş ve benim içime artık fenalık getiren detayları bile onda görünce seviyorum.




Ben ona bir kot bi tişört hali de, çok daha kokoş göründüğü, renkli, kadınsı stili de yakıştırıyorum. 
Vücudu çok düzgün olduğundan en ala dekolteleri gayet başarılı ve zorlama gözükmeden taşıyabiliyor.





Saçlarını bazen sıkı bir topuz, bazen açık, bazen de ıslak bir şekilde arkaya yatırılıyor. Diziye girdiğinden beri rengi ya da boyu konusunda radikal bir değişiklik yapmadı.                       Bazen"bu nasıl saç" diyeceğim modellerde kullanıyor. Kadının ruhu gibi saçları da çılgınlaşabiliyor.

Sedef'in özellikle sosyal medyada en çok konuşulan şeylerinden biri de takıları...





 Statement kolyeler, gösterişli küpeler, enteresan formda yüzükler kullanan Sedef sayesinde her Cuma gecesi Sedef'in o bölümde taktığı aksesuarlar araştırılıyor.

Benim sanırım tek sevmediğim şey bazen gündüz makyajında bile çok aşırıya kaçması. Simsiyah smokey göz makyajı ve bordoya çalan dudaklarla gündüz için ağır makyajları ben ona yakıştıramıyorum.





Stilinde çoğunlukla modern çizgiler ve formlar var. Metalik kıyafetleri de en iyi taşıyan dizi karakteri kendisi bence.

Türk kadınına omuzda palto taşımayı öğretecek diye düşünüyorum :)






En çok tarzının zorlama ve uğraşılmış gözükmemesini seviyorum. İnanılmaz dekolte ve dikkat çekici renkteki bir elbiseyle yine gösterişli takı ve ayakkabı kullanıp, saçını da abarttığı halde   " amma uğraşmış" diyemiyorum. Sanki kadın 7/24 öyleymiş gibi.










Sedef'in kıyafetlerinin neredeyse yarısı avmlerde bulabileceğiniz markalardan. Bazıları da tasarım ürünler. Adil Işık, İpekyol, H&M, Twist, Milla ByTrendyol gibi hazır giyim markalarından sıkça parçalar kullanıyor.
Ayşen Armağan ve Zeynep Ökmen'in de tasarımlarını giyiyor.
Takıları da genellikle Monreve Bijoux ve Bendis Takı.
Siz Sedef Kaya'nın stilini nasıl buluyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder