27 Şubat 2015 Cuma

Bebak || Karma ve Yağlı Ciltler İçin Tonik+Temizleme Jeli




Merhabalar, bugün Bebak markasının normal ve karma ciltler için olan temizleme jeli ve tonik ikilisinden bahsedeceğim.
Bebak benim için gerçekten yeri ayrı olan markalardan. Aile markası diye tabir ettiğim anneannenin, annenin, torunun bile severek kullandığı ürünleri olan her yaşa hitap eden bir bakım markası.
Yıllar önce Bebak Acıbadem Sütüyle makyajımı temizlerdim. Kaç şişe bitirdim bilmiyorum. Babaannem, annem ve ben kremini, halamda sütünü kullanıyor. 
Sizin anlayacağınız aile boyu Bebak seviyoruz.

Marka kısa süre önce farklı ürün grupları üretmeye başladı. Son zamanlarda Watsons'larda sık sık görüyorum, bulamıyoruz diyenlere duyrulur :)
Bu tarz ürünlerin ambalajlarında en önemli şey kapak. Malum likit ürün olunca sağlam kapaklar lazım. İkiside inanılmaz sıkı kapanıyor. Yanınızda taşımak için ikili olarak ağırlar ben minik kaplara dökerek bu durumu çözüyorum.

Alkol, paraben ve alerjen içermemeleri de güzel. Özellikle tonikte alkol olunca benim yüzüm inanılmaz yanıyor ve kızarıyor. 

Temizleme jelini her akşam kullanıyorum. İçinde mavi granüller var ama çok az ve rahatsız etmiyor. Minicik miktarıyla tüm yüzümü temizliyorum ve yumuşacık bir his bırakıyor. Oldukça hafif bir kokusu var ve ferahlık hissiyatı veriyor. Yağlı ve karma ciltler için olan diğer temizleyiciler gibi yüzümü gerim gerim germedi ya da kıpkırmızı yapmadı ki bu şahane bir özellik.

Tonik konusunda nötr kaldım. Bana süper de dedirtmedi kötü de. Pek bir etkisini görmedim. Gerçi bugüne kadar waov dediğim hiç bir tonikte olmadı. Ürün ciltteki parlamayı azaltmayı vaadediyor. Benim sadece burun bölgemde yağlanma sorunum var ve bu ürünü kullandıktan sonra da bir değişiklik olmadı, hala yağlanıyor.




Temizleme jelini kesinlikle tekrar alırım ama tonik konusunda hala yeni markalar denemeyi düşünüyorum.

Bebak ürünlerini Watsons, Gratis ve büyük süpermarketlerde bulabilirsiniz.
Bebak markasına, bana  bu ürünleri deneyimleme fırsatı verdikleri için teşekkür ediyorum.
Mutlu günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder