27 Ocak 2015 Salı

Urban Decay || Naked 3




Bir far paletine iyi para vereceksem bir ya da iki renk değil, paletin çoğunluğunu beğenmem ve  kullanacağımı bilmem gerekir. Bu nedenle daha önce Urban Decay Naked ve Naked 2'yi almayı hiç düşünmemiştim. Taa ki Naked 3 çıkana kadar.

Teneke, rose gold, kabartmalı kutusu bana ilkokuldaki kalem kutumu hatırlattı. O zaman teneke kalem kutular çok modaydı. Neyse dönelim konumuza.

Bu paletle ilgili hemen herkesten neredeyse bütün renkler pembe lafını duydum. Evet ilk açtığınızda öyle gözüküyor ama içinde altın sarısı, füme, mor ışıltılı siyah gibi bir çok farklı seçenek var.
12 renkten oluşan bir palet. Kapağın büyüklüğünde bir aynası ve birazdan detaylıca inceleyeceğimiz çift taraflı fırçasıyla birlikte geliyor.
Genelde paletlerin içinden çıkan fırçalar pek kullanılmaz ama bu fırçayı sık olmasa da kullanıyorum. Sentetik kıllı fırçanın bir tarafı klasik göz kapağına far uygulamak için, diğer tarafı ise daha dar ve seyrek kıllı.

Bu palete çok para verdim farlar tozutmayacak diye düşünmeyin çünkü genel olarak tüm renkler tozutuyor. 
Bir de ışıltılı far sevmeyen veya kullanamayanlar da koşarak kaçsın çünkü palette mat diyebileceğim 2-3 renk var. Geri kalanlar ışıltılı hatta bazıları metalik.

Pigmentasyonları gerçekten güzel. Hele ki bazla kullanıldığında daha canlı ve daha uzun süre kalıcılık alıyorsunuz. Tozutmadan kaynaklı dökülme sorunu da yaşamak mümkün.

Herkes bu paletin renklerini swatchladığı için ben sadece en sevdiğim renkleri paylaşmak istedim.
Gerçi seçmek biraz zor oldu anca 5'e indirebildim.

Kolaylıkla gündüz ve gece makyajlarında kullanılabilecek, mezuniyet, düğün, nişan gibi doğal ama bir o kadar da dikkat çekici gözükmek istediğiniz günlerde de barındırdığı tonlar nedeniyle tercih edilesi bir palet.
Maalesef Urban Decay Türkiye'de satılmıyor. Instagram satıcılarından, yabancı sitelerden ya da benim gibi denk gelirse blog satışlarından edinebilirsiniz.

Umarım yazımı sevmişsinizdir.
Mutlu günler..


3 yorum:

  1. Elimde çok far var ama tüm Naked serisini almak istiyorum :) Bu arada Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. blogkizsalseyler

    YanıtlaSil