21 Ocak 2015 Çarşamba

Max Factor Colour Elixir Giant Pen Stick // SubtleCoral-FoxyAmber-Mysterious Hazel-Passionate Red



Muhtemelen kalem rujlar bir çoğumuzun koleksiyonunda, hem kullanım pratikliği hem de normal rujlara göre daha kalıcı oluşuyla büyük yer kaplıyordur.
Ben de son dönemlerde kalem ruj sayımı arttırıyorum.

Max Factor markasının çok ürününü kullanıyorum diyemem. Hatta şaşırtıcı bir şekilde hemen hemen her drugstore markadan bolca ürünüm olmasına rağmen Max Factor'den 1 ya da 2 ürünüm var.

Dönelim markanın Colour Elixir Giant Pen Stick'lerine...

Toplamda 6 rengi var. Ben indirimde 4 rengini aldım.

Açıkçası seriyle ilgili genel yorumlar yapamıyorum çünkü renklerine göre yapıları ve memnuniyetim farklılık gösterdi.

 Alırken pek deneme fırsatım olmamıştı. Toplamda 5 rengi kalmıştı, bir tanesi çok pembe diye istemeyip diğer dördünü direk almıştım.

Genel olarak hepsi için söyleyebileceğim iki şey var:

1- Plastik ve şeffaf kapaklı olmaları gerçekten kötü. Kapakları kısa sürede yalama olup açılabiliyor ve şefaf olduklarından ürün bulaşınca oldukça çirkin gözüküyor.

2- Kalemtraşla açılıyor olmaları da benim için eksi bir özellik. Keşke alttan mekanizmalı olsaydı da bittikçe alttan çevirseydik. Kalemtraşla açılması niye rahatsız etti hemen onu da açıklamak istiyorum. Sonuçta bunlar dudak ürünü ve yumuşak yapılılar. Kalemtraşla uçları kırılıp, yamulmaya ve kalemtraşa bulaşmaya çok müsait. Ayrıca bence hijyenikte değil.






Subtle Coral 20; simli ya da parlak diyemeyeceğim en doğrusu ıslak bitişli bir pembe şeftali tonu.
Örtücülüğü çok az, lip balm kadar diyebilirim. Dudaklarımı kurutmadı. Kalıcılığı az. Sık sık tazelemem gerekiyor. Özellikle İlkbahar-Yaz aylarında günlük makyajlarda fresh bir görüntü isteyenlere önerebilirim.



Foxy Amber 25; yine örtücülüğü az olanlardan. Rengini Nivea'nın cherry lip balmı diye tarif edebilirim. Kırmızımsı bir rengi var. Bununda görüntüsü parlak, glossy bir bitişi var ama kesinlikle yapış yapış değil. Örtücülüğü çok iyi değil daha doğrusu parça parça duruyor. Pek sevemedim.

Mysterious Hazel 55; güzel, kahvenin ağır bastığı bir nude. Örtücülüğü fena değil. Ne mat ne de parlak bunun duruşunu tarif edemiyorum. İçinde sim de yok, ışıltı da. Kremsi bir yapısı var. Dudaklarımda kurumaya yol açmadı. Esmerler de çok belli olacak bir renk değil bence.

Passionate Red 35; içlerinde örtücülüğü en fazla olan bu renk. İçinde simler olduğundan e tabi bir de canlı bir kırmızı olduğu için pek kullanmaya cesaret edemiyorum. Tek katta gayet örtücü bir sonuç veriyor. Simli olduğundan diğerlerine göre biraz dudaklarımı kuruttu. Kalıcılığı da örtücülüğüyle doğru orantılı olarak diğer tonlara göre fazla.
Fiyatları 37 tl diye biliyorum. Açık ve net konuşucam. Bence kesinlikle 37 lirayı haketmiyorlar. Anca indirimlerde 10-15 tl'ye bulursanız o zaman almanızı öneririm.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder