10 Ocak 2015 Cumartesi

Bath&Body Works İndiriminden Aldıklarım




Hazır haftasonuna sayılı saatler kalmışken ve havanın durumuna bakacak olursak bu haftasonunu bir çoğumuz avmlerde geçireceğimiz için indirimli mağazalara da uğramamak olmaz. 
Ben de bugün indirimdeki Bath&Body Works'ten aldıklarımı paylaşmak istiyorum. Belki ufakta olsa bir fikir oluşur kafanızda.


Merak edenler için öncelikle Vanilla Bean Noel serisininde nihayet Türkiye'ye geldiğini söyleyeyim başlamadan. Maalesef bu seriden hiç bir şey almadım çünkü koku bana çokta aşık olunası gelmedi ( tamam dövmeyin ). 
Az önce Vanilla Bean Noel aşıklarını üzdüm şimdi de BBW'ten mumsuz çıkmam diyenleri üzmeyi göze alıp, gördüğünüz poşetlerde mumda yok demek istiyorum :) 

Duş jelleri, vücut spreyleri, losyonlar...
Benim olayım bu onu anladım. Belki ilerde kendi evim olursa mum alırım ama odamda çakmak çaksam yangın çıktı sanan bi babam var. Hak verirsiniz ki mum yakıp romantik yapıcam diye adama kalp krizi geçirtemem:)

Akmerkez'deki mağazada daha girişte bu  iki kokuya vuruldum. Tatlı kokularıyla kalbimi fethettiler. Bunların tanesi 19 tl'ye düşmüştü. Kalıcılıkları tabi ki parfüm gibi değil, 3-4 saatte uçuyor ama ben minik şişelere koyup yanımda taşırım diye düşünüyorum.
Pembe olan Winter Candy Apple; tatlı bir koku çok hafiften elma kokusunu da alabiliyorsunuz.

Mavi olan Merry Marshmellow Kiss ; bu da şekerli bir koku ama iç baymıyor. Marshmellowdan çok vanilyalı puding gibi kokuyor bence.


Geçen BBW alışverişimde aldığım ürünlerin aynısını tekrar aldım. 
Pink Chiffon duş jeli; köpürmesi ve kokusuyla bir de indirimde olunca al beni al beni dedi, dayanamadım. Kırmızı meyve, şeftali, kırmızı armut ve vanilya orkidesi kokuları barındırıyormuş. Gerçekten de meyveli hoş bir kokusu var.

Mini boy duş jelleri ve vücut losyonları da seyahatlerde çok pratik olduğundan aldım. Aslında bu defa başka kokular alacaktım küçüklerde ama sıra onlara gelene kadar o kadar çok şey kokladım ki kokuyu tam alamam diye riske atmadan bildiklerimi aldım.
Violet Lily Sky duş jeli; pembe biber isimli bir meyve, çin greyfurtu diye bilinen pomelo ve bergamot içeriyor.
Carried Away vücut losyonu (mini) ve banyo köpüğü;  armut nektarı, İtalyan bergamotu, vanilya kokuları içeriyormuş.
Son olarakta bu çantayı aldım. Çanta ve içindekiler normalde 90 tl iken şimdi 50 tl'ye düşmüş. İçinde Sweet Pea vücut losyonu, vücut spreyi ve duş jeli var. Sanırım en karlı alışverişim bu oldu.
Ben gittiğimde 3 farklı çanta vardı. Üçününde içinde farklı kokular vardı. Ben en çok içinde frenk üzümü, tatlı bezelye(?), ahududu bulunan bu kokuyu beğendim.


Benim BBW indiriminden aldıklarım böyle. Siz indirimi beğendiniz mi?
Neler aldınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder