7 Aralık 2014 Pazar

Elle Style Awards Elidor 2014






Merhabalar!
Çoğunlukla yabancı ödül törenlerini yazıyorum çünkü ülkemizdeki törenlerde hem görsel bulmak hem de kıyafetlerin tasarımcılarını bulmak çok zor hatta imkansız oluyor.
Bu defa riski göze aldım ve bulabildiğim kadarını yazmaya karar verdim.









Pınar Altuğ Atacan'ın siyah, uzun kollu, bele kadar sırt dekolteli tuvaleti Nueve Collection.
Ben kendisini çok siyah iç karartıcı buldum. En azından biraz işleme ya da küçük renkli bir detay eklense daha hoş olabilirmiş.
Takıları da ps One Jewellery.






Nefise Karatay'ın yırtmaçlı, bel kısmı tüy detaylı tuvaleti Gamze Saraçoğlu tasarımı.
Görselde rengi pek belli olmuyor ama lacivert. Bu tarz omuz detayları olan bir de koyu renk tuvaletlerde en azından biraz saçın toplu olması gerektiğini düşünüyorum.







Tarzını çok beğendiğim Burcu Esmersoy Zeynep Tosun tasarımı bol işlemeli kısa bir elbise tercih etmiş. Hem elbiseye hem de Burcu Esmersoy'un taşıyışına bayıldım. Yalnız sanki elbise Zuhair Murad tasarımlarını andırmıyor mu?

Neyse altına giymeyi tercih ettiği nude stilettolar harika olmuş. Bu kadar yoğun elbiselerde diğer parçaların mümkün oldukça dikkat çekmemesi gerektiğini düşünüyorum.
Belki saçlar düz fönlü ya da abartıdan uzak bir şekilde toplanmış olabilirdi ama çok rahatsız etmedi.





Belçim Bilgin'in zümrüt yeşili ( görselde malesef farklı gözüküyor) göğüs dekolteli tuvaleti Museum Of Fine Clothing. Ben elbiseyi beğendim. sadece göğüs kısmının fazla bastığını düşünüyorum. Sanki sıkmış gibi.

Geriye taranmış saçlarını topuz olarak kullanmış. Smokey makyajıyla da gözleri ön plana çıkarılmış.







Tasarımcısını bilmediğim kıyafetlerden biri Arzum Onan'ın. Siyah diz altı a formlu elbise oldukça asil ve elegan gözüküyor. Minik topuklu ayakkabılarındaki taşlı detayda elbisenin tek göğsündeki pırıltılarla takım. Ensede zarif bir topuzla da görüntüyü tamamlamış.
Açıkçası normalde olsa hiç beğenmez çok yaşlı duruyor derdim. Fakat Arzum Onan'ın bu tarz stilleri kendine yakıştırma gibi bir durumu var.








Didem Soydan'ın tercihi gece mavisinden yana olmuş. Boğazlı, uzun kollu, yuvarlak sırt dekolteli tuvaleti Raisa&Vanessa tasarımı, gördüğüm kadarıyla kadife.
Clutch olarakta Louboutin markasını tercih etmiş.
Sımsıkı topuzu, boğazlı tercihiyle uygun. Tam Kış mevsimine uygun bir kombin.






Tülin Şahin nedense bana biraz kıro gelen bir kadın. Özellikle saçındaki balyajların şerit şerit oluşu çok 90'lar modası değil mi ya?
Neyse yeşil göğüs şe transparan şerit dekolteli tuvaletinin tasarımcısı Ertan Kayıtken. Elbiseyi sevdim aslında ama sanırım Tülin Şahin'de beğenmedim.

Kırmızı stilettoları Casadei, clutch ise Ralph Lauren. Hem ayakkabı hem çanta hem de dudaklar kırmızı fazla geldi gözüme.
Az önce de bahsettiğim gibi çok ayrıntısı olan elbiseler giyildiğinde diğer parçalar sade olmalı. Clutchtaki altın detaylar, kırmızı rujlar...
Nereye baksam şaşırdım valla.






Özge Ulusoy, tercihini beyazlardan yana kullanmış. Derin göğüs dekoltesi ve derin yırtmacı olan kolları işlemeli bu tuvaletin tasarımcısı Begüm Salihoğlu. Saçlarını da sıkı bir balerin topuzu yapmış.
Açıkçası hem ayakkabıları ışıltılı, hem kollar işlemeli, hem de o takılar fazla pırıl pırıl.






Tuvana Büyükçınar tasarımı beyaz tuvaletiyle Fahriye Evcen çok hoş gözüküyor. Yakası kapalı olan tuvaletin üstünde saçların bu kadar açık olması beni yordu. Belki bir topuz ya da at kuyruğu daha hoş olabilirdi. Yine de genel olarak beğendim.




Işıl Recber'in seçimi de beyazdan yana. Zeynep Kartal tasarımı sırt dekolteli mini elbisesinin altına gold stiletto giymeyi uygun görmüş. Elbise ayakkabı neyse de makyajı bana bu elbise için fazla koyu geldi.







Hadise'nin morcivert tulumu Elie Saab. Zaten Elie Saab aşığı biri olduğum için bayıldım tuluma ancak bu görüntüye o saçlar hiç olmamış. Makyajı da bana çok sönük geldi.
Demek ki Elie Saab giymek yetmiyormuş. Tamamlamakta önemli.



Benim Elle Style Awards'tan seçtiğim görüntüler bunlardı. Siz neler düşünüyorsunuz?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder