10 Aralık 2014 Çarşamba

British Fashion Awards 2014




Bu ara ödül töreni yazısı yazmaktan içime fenalık geldi ama nedense yazmadan da duramıyorum. Sanki zenginin giydiği beni parmaklarımı yoruyor.

Hadi başlayalım anca biter kıyafetiydi, aksesuarıydı, çantasıydı...




1 Aralık 2014, Pazartesi günü London Coliseum'da yirmincisi düzenlenen törende bakalım kim neler tercih etmiş.




Tamam Rihanna güzel, seksi, çılgın! 
Herkeste absürd duracak şeyler onda tarz olabiliyor ama çokta abartmamak lazım.

Stella McCartney ceketi belki daha dar ve smokin ceketi formunda olsa sevebilirdim ama bu hakikaten kötü geldi bana. İnce siyah çoraba bir çok insan karşı, ben değilim, yerine göre kullanırım da ancak kim olursa olsun bantlı ayakkabının içine çorap giyince olmuyor.
Giuseppe Zanotti gerdanlığa bayıldım.




Bu bantlı ayakkabı içi çorap olayı bir tek bana mı kötü geliyor? Bir anda moda mı oldu?
Rita Ora'da siyahtan yana kullanmış tercihini. Tom Ford imzalı tuvaletinin transparan kosmını sevemedim. Onun dışında her şey güzel gidiyoooor ta ki çorap üstü açık ayakkabıya kadar.
Makyajı da oldukça uygun görüntüsüne ama saçlarını beğenmedim. Toplansa daha iyi olabilirmiş.





Bunu sizlere yapmak istemezdim ama kötüleri de yazmam gerek. Ne yapmış Lana Del Rey hiç anlayamadım. Renk güzel ama elbisenin boyu felaket biiiir, o şal ne alaka ikiiii, ayakkabılar galiba babaannesinden hatıra üüüçç. 
Yok valla kim tasarlamış onu bile bulmak için yorulamıycam. Hemen geçelim.





Kendall Jenner düzgün fiziğini tam olarak sergilediği beyaz straplez tulumunun içinde cool ve şık gözüküyor. Fileli Louboutin'leri uzaktan hoş dursa da maalesef yakın görsellerde çok çirkin.
Kırmızı ruju, dümdüz saçları çok güzel birer tamamlayıcı olmuş.
Emilio Pucci tulumda en çok sevdiğim detay gövde kısmının korse formunda oluşu.






Cara Dalevigne, Burberry bir tuvalet giymiş.Saçları hariç görüntsünü çok beğendim. Tuvaletin modeli ve işlemesi gayet güzel. Burberry'nin yeni sezondaki makyajı da (kırmızı ruj hariç) Cara'ya uygulanmış. Saçlar çok özensiz ama daha düzgün bir model olabilirmiş.






Emilia Wickstead tasarımı tuvaletin üst kısmı hariç hiç bir şeyini beğenmedim. Alt kısmı abajur gibi durmuyor mu? Olivia Palermo'nun saçı ve makyajı şahane, hatta tuvaletin üst kısmıyla da çok uyumlu hanım hanımcık duruyor. Belden aşağısı felaket!






Victoria Beckham, klasik dumanlı göz makyajı ve topuz yaptığı saçlarıyla her ödül töreninde olduğu gibi görünüyor derken kendi koleksiyonundan giydiği etek-kazak ikilisiyle beni şaşırttı.
Çoğunlukla kendisini stil saahibi bulurum ama bu hoşuma gitmedi.
Evet dünya modasında son dönemlerde kazak+tuvalet birlikteliği var ancak o kemer ne?!
 Etekte sanki fırfırlı çingene eteği kumaşından gibi. Bilmiyorum sevemedim.






Tamam Joan Smalls'u anlıyorum, manken, güzelde bir fiziği var ancak aşırı gözüküyor.  Yani dekoltenin bir ölçüsü olmalı. Pencereler, karnına kadar açık göğüs dekoltesi, derin yırtmacı...
Fazla, fazla, fazla.
Hadi onca açıklığa rağmen altına kapalı ayakkabı giyeyim dese yine belki bir ihtimal de bir de parmakları gösteren ayakkabı ayy yok ya olmamış.
Ayrıca bu elbisenin Tom Ford olduğuna da inanamıyorum.
Sadece inanılmaz sağlıklı duran saçlarını ve makyajını beğendim o kadar.



Eveeet bir ödül töreni yazısını daha bitirdik. Sizlerin de düşüncelerini inanılmaz merak ediyorum.
Aşağıya yorum bırakın!
Öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder