3 Aralık 2014 Çarşamba

American Music Awards 2014




Selamlar herkese, uzun zamandan sonra bir ödül töreni yazısı yazıyorum. Henüz kim ne giymiş bende incelemedim. Yazarken sizlerle birlikte görücem, inşallah fazla rüküş yoktur.










Rita Ora'yla başlayalım bu seferde. Zac Posen tuvaletini hiç beğenmedim. Rengi çok patlak, üçgen formlu göğüs detayı, kırışık etekleri falan kötü duruyor.
Takma kirpik ve eyelinerdan oluşan sade makyajını çok sevdim. Saçı konusunda biraz kararsızım. Evet sade olması güzel ama daha hoş bi topuz olabilirmiş.









Selena Gomez'in bu halini görene kadar sütyensiz giyilmesi gereken elbiseler küçük göğüslülere göre derdim ama şimdi anladım ki sadece küçük olması yetmiyor. Giorgio Armani Prive tuvaletinden göğüsleri çok çirkin gözükmüyor mu?

Neyse, sırt dekoltesi ve kayık yaka oluşu çok elegan bir stil yaratmış. Neil Jane tasarımı kırmızı küpeleri ve kocaman altın rengi bileklikleri çok fazla. Birinden birini seçmeliydi.

Son olarak o saç hiç onun yaşının daçı değil. O kadar  yaşça büyük bir saç tercih etmiş ki sanki elbise de onun yaşının elbisesi değilmiş gibi. Siz o görüntüyü at kuyruğu ya da modern bir topuzla hayal edin en iyisi.








Bleona Qereti 'nın giydiği-pardon giymediği- bu pazar filesini kim tasarlamış acaba diye biraz araştırdım. Tabi ki bir sonuç bulamadım ama bunun çok benzerini Rihanna'da giymişti sanırım. Tabiki Rihanna'yla kıyaslamayacağım sakin olun.
Tamam 35 yaşında bir bayana göre güzel bir vücudu var ama bu artık saçmalık ve çirkinlikten öte bir durum değil. Zaten giymediği şeyleri yorumlayamacağım için hızlıca geçiyorum.








Zendaya'nın tarzı Kırmızı Halıda görmeye çok alışkın olmadığımız bir tarz. Georgine, trençkotu ve pantolonu geçtiğimiz günlerde bahsettiğim metalik trendine uygun,salaş hoş duruyor. En azından bu tarz törenlerde illa 20 kiloluk tuvaletlerle gelmenin farz olmadığının kanıtı. Ancak içindeki büstiyer görüntüyü çok basitleştirmiş başka bir şey tercih edilebilirdi.

Halka küpeleri fazla ve demode buldum bu görüntüde. Kırmızı Halı'ya böyle gelmek az da olsa marjinallik benim için. Keşke saçlarında da biraz marjinal dokunuşlar görseydik. En azından biraz toplasaymış ceketin üstüne o kadar saç yığılmazmış.






Jennifer Lopez son zamanlarda bantlı elbiselerle kafayı mı bozdu bana mı öyle geliyor?
Reem Acra tasarımın rengini Jlo'ya yakıştırdım. Ayy bi dakka o ayakkabılara aşık oldum bırakın elbiseyi bir kenara. Ahh Louboutin sen nelere kadirsin!
Neyse dönelim elbiseye...
Uçuş uçuş oluşu ve rengi güzel yalnız ben o bikini üstü pareo bağlama modelli göğüs kısmını hiç sevemedim. Hadi göbekteki şeritler fena değilde keşke boyundan bağlı o göğüs formu olmasaymış.
Jacob & Co ve
Jason of Beverly Hills yüzükleri göz kamaştırıcı.
Saçlarını da pek beğenemedim.







Allahım bana bunu da söylettin ya daha ben neleri kabullenirim kim bilir?
Nicki Minaj'ı beğendim. Demekki palyaço gibi boyanmadığı haliyle  de gayet dikkat çekici ve güzel.

Püskül, deri ve tülün birlikte kullanıldığı Alexander Wang elbisesinin modeli, minik renkli detayları gayet güzel geldi bana. Sadece saçlar siyah, elbise siyah olunca hafiften içim karardı. O saçlar bir at kuyruğu olaymış iyi olurmuş.







Geçen gün kendi kendime Fergie napıyo acaba hiç ortalarda yok diye düşündüm töbe töbe sanki yan komşum, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyor da, neyse.

Halstone, tuvaleti bana biraz demode geldi. Boyun ve bel kısmındaki altın rengi plakaların Versus marka şeritli ayakkabıların tokalarıyla bir örnek oluşu falan yoktu beni. Nurella'nın da dediği gibi "çok takım olmuş". Yok gibi duran makyajı ve aşırı doğal görüntüdeki saçını sevdim ama onlarda bu elbisenin tamamlayıcısı değil.









Üst üste siyahlar denk gelince bir beyaz görelim dedim ve Kate Beckinsale'i seçtim. Kendisinin hiç rüküş olduğunu görmedim desem yeridir ama galiba ben bu törende kimseyi beğeneniycem. Herkese bir kusur buluyorum.


Kaufmanfranco tasarımı bol dekolteli elbisesinin açıklıkları bana fazla geldi. Zaten beyazlığı yeterince dikkat çekici. Bvlgari kolyesi şahane. Sadece sırt ya da sadece göğüsteki açıklık kafi gelirdi bu noktadan sonra.
Saçına, makyajına ve clutchına bayıldım.













Çok seveni var ve en ufak lafımda sinirleniyorsunuz biliyorum ama sanırım bir insan kendini ancak bu kadar düşük göğüslü gösterebilirdi.

Michael Kors tuvaletin rengini Taylor Swift'e çok yakıştırdım. Hem sarı saçları hem de bronz teni bu yeşille şahane gözüküyor ancak elbisenin göğüs kesimi Taylor'un göğüslerini çok sarkık ve düz göstermiş. Tuvaletin göğüs altı dekoltesini beğendim. Saçı, makyajı da gayet hoş gözüküyor.



Siz törene katılanlar arasından kimi şık kimi rüküş seçtiniz?
Yorumlarınızda paylaşırsanız çok sevinirim.
Sevgiler...


* Hala katılmadıysanız 3 Ocak 2015'te bitecek olan çekilişimin yazısına burdan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder