29 Kasım 2014 Cumartesi

Flormar - Eyebrow Fixator Mascara




Merhabalar, umarım haftasonunun tadını çıkarıyorsunuzdur. Bu yazımda aslında bahsetmekte hem erken davrandığım hem de geç kaldığım bir ürünü ele alıcam.
O ne demek erken mi geç mi dediğinizi duyar gibiyim. Hemen açıklama getiriyorum.


Flormar, Eyebrow Fixator Mascarayı ilk çıkardığı hafta gidip aldım. Sanırım 3-4 kere kullandıktan sonra da Instagram'da bu ürüne methiyeler düzdüm. İşte bu erken davranmaktı benim için çünkü şimdi görüyorum ki fikirlerim çok değişmiş.



Ambalajı siyah, kapağı çevirerek açtığınız klasik bir mascara formunda. Ben ambalajın hiç sağlam olmadığını düşünüyorum zira ikinci haftasında kapağıyla fırça ayrıldı. Zaten aşağıda da üç parça halini göreceksiniz.




Onun dışında diğer markaların şeffaf kaş mascaralarının aksine ambalajın şeffaf olmaması güzel. Malum ürün çabucak kirleniyor ve hoş bir görüntü olmuyor.
4.5 ml'lik bu ürün zaten az kullanıldığından kolay kolay bitmiyor.




Beni ilk gördüğümde en çok şaşırtan şey fırçası olmuştu. Alıştığımız kaş mascaralarının fırçalarından çok daha küçük ve kısa bir aplikatörü var. Kıllar plastik ve sık. 

İlk kullandığım günlerde her şeyinden çok memnun kalmıştım ancak bir kaç gün sonra nedenini bilmediğim bir şekilde fikirlerim değişti. 



Benim kaşlarımda sertlik yaratmadı. Fırça sık kıllı olduğundan çok ürün geliyor ve küçük fırçası nedeniyle kaşıma homojen bir uygulama yapmakta zorlanıyorum. Fırçaya gelen ürünü mutlaka bir miktar sıyırıp kaşlarıma öyle uyguluyorum.

İlk 10 dakika ıslak bir görüntü oluyor. Kurumadığı için mi diye düşündüm ama 1-2 dakikada kuruduğu halde ıslak görünüm 10-15 dakika kalıyor. 

Sabitlemesi benim için güzel. Tabi ki sabah uyguladığınıda akşama kadar kalıp gibi kalmıyor ama kullandığım diğer kaş maskaralarının sabitlemesi 1 saat bile kalmadığından bu iyi geldi.


Kokusu yok. Kaşlarımda dökülme vs. gözlemlemedim. Uzun lafın kısası kendisi hakkında hala çok net fikirlerim yok aslında. Başka markalara da şans vericem ancak uygun fiyatlı bir ürün arıyorsanız şans verebilirsiniz.




İşte bu da 3 parça olmuş hali. Kullanılıyor ancak keşke daha dayanıklı olsaymış dedim.
Fiyatı 11-12 tl olması lazım. Genelde Flormar'ın mağazalarında, kiosklarında ve internet sitesinde oluyor.
Gratis'te falan bulamayanlara duyurulur..

Sevgiler herkese....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder