9 Ekim 2014 Perşembe

The Balm || Smoke Balm || Far Paleti

Herkese selam!
The Balm sizlerinde bildiği gibi yeni yeni paletler çıkarıp sık sık bütçemizi sarsıyor. Allahtan Gratis'in yaptığı %40-%50 indirimler var da doya doya alıp deneme fırsatı bulabiliyoruz.


Geçtiğimiz bayram indiriminde ben de yeni gelen Smoke Balm paletini denemek istedim ve aldım.
Hem küçük oluşu hem de renkleri hoşuma gitti.



Dikdörtgen ambalajı her zamanki gibi retro tasarıma sahip ve çok şeker. Tam yanınızda taşımalık hafif ince bir palet yapmışlar. Yine diğer paletlerde olduğu gibi ambalajı karton.



Arka yüzünde paletteki farları gözünüzün hangi bölgesine süreceğinizi anlatan resimli bir açıklama kısmı var ki ben makyaja yeni başlayanlar için bu tarz görselli tarifleri çok faydalı buluyorum.







Paletteki espriler bitmiyor. Bir yanında kibrit kutusu görüntüsü var, diğer tarafında da içindeki farların isimleri yazıyor.


*Kindle/S' Embraser
*Glow/Rayonnans
*Combust/Charbonneux




Gelelim içine; fotoğraflamayı unutmuşum ama kapak boyutunda aynası var ürünün.
İçinde üç farklı renk bulunuyor. 

Kindle/S' Embraser: İçinde yeşil-mavi ışıltılar barındıran bir siyah. Gerçekten gece makyajlarının vazgeçilmez renklerinden olabilir. Işıltısı,yansıması çok hoş.


Glow/Rayonnans: Benim geçiş rengi olarak kullandığım mat bir soğuk kahve tonu.

Combust/Charbonneux:  Işıltılı, kaş altım ve göz pınarımda aydınlık elde etmek için tercih ettiğim bir kemik rengi.




Glow/Rayonnans dışındakiler inanılmaz pigmentasyonu yüksek farlar. Bazsız bile canlı bir renk veriyorlar. Glow/Rayonnans onların yanında biraz daha soluk, tam rengini vermiyor.

Bazla kalıcılıkları şahane, bazsız 2-3 saat sonra çizgilere birikme sorunu yaşadım açıkçası. Özellikle de Kindle/S' Embraser  renginde.









Bu palet açıkçası olmazsa olmaz değil.  Yanınızda taşıyabileceğiniz, basit gündüz ve gece için smokey makyajlar yapabileceğiniz bir far paleti arıyorsanız öneririm.
İndirimli fiyatı 13 tl idi. Normal fiyatı ise 30 tl.

Sevgiler....

2 yorum:

  1. Almaya karar veremediğim palet, kahverenginin tonuna bayıldığım için alacağımı düşündüğüm palette diyebilirim Diğer paleti denedinizmi ? ^-^ Sizi takibe aldım banada bekleriiim , www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğerini denemedim açıkçası artık buna da elim pek gitmiyor :)

      Sil