6 Ekim 2014 Pazartesi

Flormar Fusion Baked Eyeshadow// Fusion Bordeaux

Sanırım makyaj malzemeleri arasında en az para harcadığım ve almayı saçma bulduğum şeyler tekli farlar. 
Hem tekli bir farı bitirmek çok zor hem de yer açısından ergonomik değil. Kesinlikle en az ikili ürünleri tercih etmeye çalışanlardanım. Ancak bazen öyle güzel renkler görüyorum ki basiretim bağlanıyor alıveriyorum.









Geçtiğimiz günlerde Flormar'ın önünden geçerken Color Madness serisinin indirime girdiğini gördüm ve içeri girdim. Allahtan indirimi tek parçayla atlattım ama o aldığım üründe bir adet tekli far oldu :)







Her zamanki gibi önce ambalaj...

Yuvarlak, plastik kapaklı bir ambalajı var. Sağlam kapanıyor ama plastik oluşu çabuk deforme olabileceğinin habercisi tabiki.






İçinde altın ve yeşil damarları olan kırmızımsı bol ışıltılı bir far. Işıltıları da oldukça büyük. Normalde bu denli belirgin ışıltıları koyu renklerde tercih etmem ama bu çok hoşuma gitti.








Özellikle Sonbaharda kahve tonlarıyla şahane olacağını düşünerek aldım. Bir diğer alma nedenimde mağazada deneme fırsatı bulamadığımdan allık gibi de kullanabileceğimi düşünmüş olmamdı ancak eve gelip bu pigmentasyonu ve koca ışıltıları görünce vazgeçtim.








Gelelim kalıcılık mevzusuna...
Bir far bazıyla hem çok daha parlak hem de kalıcılığı arttırılabiliyor. Biraz tozutma ve ilk uygulama esnasında dökülme yaptı ancak gün içinde bir problem yaşamadım. Birikme ya da çizgilere dolmada yaşamadım( bazla kullandığımda). 







Ben indirimden sanırım 7 tl gibi bir fiyata aldım. Başka renk seçenekleri de mevcut bir göz atmanızı öneririm.
İyi bayramlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder