23 Eylül 2014 Salı

Too Faced Color Bomb || Eastwood Red

Günaydınlar!
Too Faced maalesef Türkiye pazarından çekildi. Ben de standı kalkmadan önceki son indirimden bir kaç ürün aldım. 
Bu Eastwood Red isimli dudak ürünü de eve benimle gelen poşete girmeyi başardı.









Too Faced ambalajları bana nedense çok romantik ve şeker geliyor. Pembe, yaldızlı süslemeleri olan bu şeker kutular birazda eski dönemleri andırıyor.






Gördüğünüz gibi ürün bir kalem ruj.
 Arkadaki altın rengi kısımdan döndürerek çıkartıyorsunuz.








Renginin koyu kırmızı gözüktüğüne bakmayın çok fazla örtücülüğü olmadığından dudakta daha açık duruyor. 
Bu serinin en büyük özelliği ( ki alırken ben bilmiyordum ) dudaklara dolgunluk vermeyi vaadetmesiymiş.
Zaten sürdüğünüzde hafif bir karıncalanma oluyor ama dudaklarımda herhangi bir dolgunluk yaratmadı.

Bir diğer vaadi de nemlendiriyor olması ki buna katılıyorum. Bu ürünü sürmeden önce ya da dıdağımdan çıktıktan sonra lip balm kullanma ihtiyacı pek hissetmiyorum.






Her ne kadar artık Türkiye'de satılmasa da Instagram'dan, ebay ve amazon gibi sitelerden bulabileceğinizi düşünüyorum.


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder