26 Eylül 2014 Cuma

Pretty Little Liars- Spencer Hastings Stili

Selamlar!
Nihayet PLL dizisinin dördüncü karakterininde stil incelemesini yazıp bu diziyi kapatıyoruz.
Soranlar için hayır Alison'ı yazmıycam. Hem daha yeni yeni dizide ortaya çıktığı için hem de gıcık oluyorum ona:)

Grubun en inek, en düzenli, en düzgün görünüpte alttan alttan işler çeviren üyesi olan Spencer şık ve çoğunlukla sade giyiniyor.







Spor, rahat ama şık bir stili var siyebiliriz. Galiba  dört kız içinden dizi başından beri en az değişime uğrayan da Spencer.






Sıklıkla taytlarla ya da skinny pantolonlar içinde gördüğümüz Spencer ya uzun çizmeler ya da babetlerde rahatlığı elden bırakmıyor. 
Hemen belirtiyim Spencer çok sade makyajlar kullanıyor.  İlk sezondan beri saç renginde ya da modelinde de radikal bir değişiklik olmadı.






Hep asil bir görüntüsü var. Belki canlandırdığı karakterden bana öyle geliyordur ama ne giyerse giysin çok zarif gözüküyor.







Ceketler ve hırkalar favorisi. Elbiseler ya da bluzlarla kombinleyip ciddi bir görüntü elde ediyor. Bir de diz üstü çorapları çok kullanıyor Spencer. Bacakları incecik olduğu için de gayet yakıştırıyorum.






Stiliyle ilgili en çok dikkat çeken parçalardan biri de ekoseli gömlekleri. Kazakların içine, taytın ya da pantolonun üstüne ekoseli oldukça spor gömlekler tercih ediyor.
Belki de dizide en çok yaşına uygun giyinen karakter diyebiliriz.






Spencer'ın tercih ettiği montlarda hem modelleriyle hem de renkleriyle benim favorilerimden. Oldukça sıradan bir kombinle tercih ettiği paltoları görüntüsüne şıklık ve farklılık katıyor.





Dizinin en hanım hanımcık stiline sahip karakteri olarak hiç beni şaşırtıcak ya da stilinin çok dışında radikal seçimler yapıp beni şaşırtmadı.







Spencer'a en çok yakıştırdığım şeylerden biri de balerin topuzu. Normalde tayt ve çizmeden oluşan kombin için fazla bir saç modeli gibi dursa da onda asil ve uğraşılmamış duruyor.







Desenli, pastel tonlardaki elbiselerde dizinin bahar ve yaz sezonlarında Spencer'ın vazgeçilmezlerinden. İnce kemerlerle ya da küçük hırkalarla kombinleyerek oldukça sade ama hoş seçimlerde bulunuyor.








 Kıyafetleri ne kadar sıradan parçalarmış gibi dursa da hep ufak detayları var. Yukardaki elbisenin arkasındaki fiyonk ya da bu gömleğin sırtındaki pencereler gibi. Bu minik detaylar onun stilini sıkıcılıktan uzaklaştırıyor.






Bazı bloggerlara göre Spencer'ın stili çok sıradan ve sıkıcı olsa da ben tarzını seviyorum. Normalde hatları daha belirgin kadınları beğenmeme rağmen Spencer bu konuda da benim için istisna sanırım. Onun küçük detaylarıyla hareketlendirdiği görüntüsü bence başarılı ve dizide oynadığı karaktere ve yaşa da çok uygun.


Siz Spencer Hastings'in stilini nasıl buluyorsunuz? Yorumlarınızı merakla bekliyorum.



* Başka hangi dizi karakterlerini bu köşede incelememi istediğinizi de aşağıya yorum olarak bırakırsanız ilerleyen günlerde onları da okuyabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Dizi içersin de bana göre başından beri en şık ve stil sahibi kişi Spencer'dı. Yazını okuyunca da haklı olduğuma karar verdim. Asil duruşu ve belirttiğiniz gibi stilinin dışına çıkmamış olması da tarz sahibi olduğunu gösteriyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet diğer kızlara göre çok daha sabit bir stili var ve asil gözüküyor. Yorum için çok teşekkürler:)

      Sil