15 Ağustos 2014 Cuma

Watsons'tan Gelen Nyc Paketi


Merhaba, geçtiğimiz günlerde Watsons hasta halimle beni mutlu etmeyi başardı. Bana Nyc ürünlerinden oluşan bir paket gönderdi. İçinden neler çıktığını bende sizlerle paylaşmak istedim.



Tekli farın rengi 917 I Love NY. Çok şahane ışıltıları olan bir beyaz. Göz pınarımda aydınlatmak amacıyla ya da göz kapağımda fresh bir makyaj için kullanabilirim diye düşündüm. Umarım yapısı da beni sevindirir.








1 tane pembe içinde simler olan Kissgloss çıktı paketten. Normalde simli glossları pek tercih etmesem de tabiki deniycem. Kim bilir belki de Yaz'ın son günlerinde bir anda favorim olur. Glossun rengi 535 Jay Walkin' Jam.








2 tane şirin mi şirin oje çıktı. Tam Yaz renkleri. Turuncu olan 221 Spring Street, pembe olan 224 Times Square. Renkelere bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Hem tek başlarına hem de nail artlarla kullanmak için ideal.








Son olarak 1 tane de rimel çıktı. İsmi Volumizing Mascara Show Time. Bendeki rengi siyah. Genelde plastik fırça seven biri olarak fırçasını görünce pek sevinemedim çünkü plastik değil ama tabi ki de deneyip görücez.
En çok rimele sevindim aslında çünkü ne zamandır ucuz rimeller denemek istiyordum ve aklımda hep Nyc vardı.



Ürünleri gönderdiği için Watsons Türkiye'ye bir kez daha teşekkür ediyorum.
En kısa zamanda deneyimleyip yorumlarımı sizinle paylaşacağım.


Sevgiler...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder