4 Ağustos 2014 Pazartesi

Golden Rose Defined Lashes Maxim Eyes Mascara

Merhabalar, umarım keyfiniz yerindedir ve güzel bir gün geçirmişsinizdir.

Bir rimel inceleme yazısı daha paylaşıyorum sizlerle. Bugün Golden Rose markasının Maxim Eyes mascarasından bahsedeceğim.








 Ambalajıyla ilgili tek söyleyebileceğim şey kapağının gerçekten sağlam kapanıyor olması. Sizi bilmem ama ben, rimel gibi hava aldığında ömrü kısalan ürünlerde oldum olası kapağının sağlamlığını önemsemişimdir.






 Fırçası kum saati gibi yani orta kısmı ince, üst ve alt kısımları daha şişkin. Bu fırça formu bana artı ya da eksi bir şey gibi gelmedi. Herhangi bir avantajını görmediğim gibi dezavantajını da yaşamadım.


Kirpiklerimi ayırışı, siyahlığı, gün içinde akma ve ya dökülme yapmaması bir de üst üste 2-3 kat uyguladığınızda yapışma ya da topaklanma yapmaması güzel yanları. Bende pek dolgunluk yaratmadı ama zaten benim için önemli olan ayırması.

Fakat maalesef bu ürünü bir daha almamam için önemli bir sebep var. 
Gözlerimde kaşıntıya ve kızarmaya sebep oldu.
Tabi ki bu tarz alerjik durumlar kişiye özel ürüne mal etmemek lazım.







Watsons'tan 7-8 tl gibi bir fiyata aldım. Küçük kozmetikçilerde, Gratis'te, Watsons'ta ve Golden Rose kiosklarından edinebilirsiniz.


Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder