16 Nisan 2014 Çarşamba

Watsons Süt Proteinli Saç Maskesi

Aşığım, resmen aşığım!
Evet delirdim arkadaşlar, beni bu ürünün şahaneliği delirtti.
Öyle seviyorum ki sizlere merhaba bile demeyi unuttum.
Merhaba!


Saçlarım önceleri hemen her ay farklı bir renge boyanmaktan, defalarca permaya ve ısı işlemlerine maruz kalmaktan artık koparak dökülmeye başlamıştı. Yoluk yoluk, çatallanmış, samana dönmüştü.
Uzun lafın kısası çok kötü gözüküyorlardı, acayip sertlerdi ve hiç şekil almıyorlardı.







Tabi ki bir çok farklı ürün kullandım. Hem evde bazı şeyleri karıştırarak yaptığım maskeler, hemde dışardan aldığım ürünler.

Bunun dışında saçlarımı toparlayan bir ürün daha oldu, okumak isterseniz yazısı burada.

Ben banyoda saç kremi yerine, bir çok markada olan saç maskelerini saç kremi gibi kullanıyorum.





Bu ürünü de bir çok markanın saç maskesini denedikten sonra boş boş Watsons'ta dolaştığım bir gün aldım.
Bir çok blogdan ve youtuber arkadaştan ne kadar güzel bir ürün olduğunu duymuştum ama açıkçası bu devirde kim reklam yapıyor, kim samimi bilinmiyor, o nedenle daha önce almamıştım.



Gelelim ürüne...
Bir kere 500 ml olduğundan uzun bir süre ihtiyacınızı karşılıyor. Ben saçlarımın orta ve uç kısımlarına sürüyorum ve fındık büyüklüğünde bir miktar almam yeterli oluyor.
Kıvamı oldukça yoğun, macun gibi.

Kokusu süper, kesinlikle kimyasal bir koku değil. Oldukça temiz, çiçeksi gibi bir koku.
Yıkadığım saçıma uygulayıp 4-5 dakika bekletiyorum ve duruluyorum.






İnanılmaz yumuşak saçlarım oluyor sonuç olarak. Uzun vaade de ( tabi ki başka bakımlar da yaparak) saçımı eski haline kavuşturacağım gibi görünüyor.

Bu koca kavanoz 8 tl idi ben aldığımda. Benim saçlarımla yaşadığım sorunları sizlerde yaşıyorsanız tavsiye edebilirim.


Sevgiler, mutlu günler...

2 yorum:

  1. Merhaba urunu dun aldim ve bgn ilk kez dipten uca uygulayip 10 dk beklettim fakat durularken hic dokulmeyen sacim fazlasiyla dokuldu boyle bir problem yasayan daha varmi diye merak ettim dogrusu oldukca yumusatti boyali saclarimi ama bu sekilde dokulurse sac problemim kokten cozume ulasicakmis gibi gorunuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, dökülmenin bir çok farklı sebebi olabilir tabi ama üründen kaynaklandığını düşünüyorsanız benim aklıma sadece dpten uca uygulamanızdan dolayı olabilir fikri geldi. Ben saç kremi gibi uyguluyordum yani orta ve uç kısımlara.. İsterseniz bir de öyle deneyin sevgiler..

      Sil