4 Nisan 2014 Cuma

Pişti Olan Ünlüler (IX) Kate Beckinsale vs. Celine Dion

Merhabalar, uzun zamandır "Pişti Olan Ünlüler" yazısı yazmadığımı fark edince hemen bilgisayar başına geçtim ve ta taa...
Karşınızda Celine Dion ve Kate Beckinsale karşılaştırması!







Gördüğünüz ışıltılı, derin yırtmaçlı, siyah tuvalet Balmain imzalı...
İki ünlü bayan da farklı organizasyonlarda kendi yorumlarıyla bu tuvaleti taşımışlar. İsterseniz ayrı ayrı inceleyelim.








Biutiful filminin prömiyerinde giymeyi tercih ettiği Balmain'i kalın, altın sarısı ve kırmızı detaylı kemeriyle hareketlendirmiş. Açıkçası zaten oldukça gösterişli olan tuvalete sanki kemer fazla gelmiş. Bir de ben kemerin tarzıyla elbiseyi yakıştıamadım.






Ayakkanı olarak burnu kapalı, oldukça yüksek topuklu bir YSL seçmiş.






Göz ve yanakları ön plana çıkaran makyajını sevdim. Hafif dalgalandırılmış saçlarına uygulanan topuzda gayet şık bence.









Celine Dion'da Las Vegas'ta bir sahnesinde tercih etmiş aynı tuvaleti.
Kate 'in aksine herhangi bir kemer vs. kullanmamış.






Açık bir ayakkabı tercih eden Celine Dion saçlarını da hafif dalgalı bir şekilde açık bırakmış. Ben açık saçın boğucu gözüktüğünü düşündüm bu görüntüde.


Doğruyu söylemek gerekirse bu karşılaştırmada ben bir seçim yapamadım. İkisinde de beğendiğim ve beğenmediklerim eşit gibi, siz ne dersiniz?

1 yorum: