6 Şubat 2014 Perşembe

People's Choice Awards 2014

Merhaba herkese...
Bir ödül töreni yazısı daha yazmaya başlarken çayımı, battaniyemi aldım geçtim bilgisayarın karşısına. Muhtemelen 2-3 saat boyunca bu yazıyı bitirmeye çalışacağım için tek dileğim bol bol şık isim görmek.




Karşınızda Pretty Little Liars dizisinin Aria'sı Lucy Hale ve içindeki yaşlı teyze! Öncelikle şunu söyliyeyim ben bu kızı güzel ve sempatik buluyorum. Kendisine karşı kesinlikle bir önyargım falan yok ama bu ne arkadaş.
Gabriela Cadena elbisesi 40 yaşında gibi görünmesine sebep olmuş. O güdük boyuna moda diye diz altı elbise giymiş bacaklar yok olmuş. Hadi illa modaya uyucan bari topukları yüksek tutta bacaklar daha ince gözüksün.

Jerome C. Rousseau ayakkabılarının herhangi bir özelliği yok. Aman iyiki de yok zaten elbise yeterince renkli. Adeta bir renk cümbüşü.
Dana Rebecca Designs yüzükleri iyi hoş modaya uymuş ama o tırnaklar ne? Ya tamam bazen ojesiz tırnak iyi güzel oluyor da ödül töreninde de değil yani. İşin suyunu çıkarmaya gerek yok.
Onun dışında artık imza saçı haline gelen topuzuna ve makyajına laf etmeyeceğim. Daha ilk ünlü de içim şişti.






Bir çok Türk ve yabancı blogger Nina Dobrev'in görüntüsünü yaşına uygun bulmamış, bazıları da rüküş demiş. Ben pek katılamayacağım açıkçası. Gerçi bir moda bilgim de yok kendi kendime bildiklerim ve takip ettiklerim o kadar ama ne biliyim bana kötü gelmedi.

Jenny Packham elbisesi diz altı vücuda oturan elbise böyle giyilir dedirten cinsten. Sağ tarafta yoğunlaşan ışıltılarını da çok sevdim. Charlotte Olympia ayakkabılarının yerine daha farklı bir şey olabilirmiş. Bu kadar kapalı elbiseye niyeyse bantlı ayakkabı yakıştıramadım.





Bu karmakarışık ama çokta modern formlu topuzuna bayıldım. Nina Dobrev'e üst kısmı kabartılmış yüzünü ortaya çıkaran saç modellerini inanılmaz yakıştırıyorum.
Makyajı yine gözlerin ön planda olduğu klasik bir Nina Dobrev makyajı. Fena değil ben sevdim.



Ben böyle şeyler görünce birinin çıkıp "naaptın ablacım sen?" demesini çok istiyorum. Hayır bi de güzel oldum sanmış ya acı olan o galiba. Malin Akerman törene Cushnie Et Ochs elbisesiyle katılmış. Şimdi soruyorum size o önündeki sırf açmış olmak için açılmış dekolte demeye bin şahit gereken pencere kılıklı şeye ne demeli?
Bilmiyorum belki Malin'in göğüsleri kötü duruyor elbisede, başkası giyse çok iyi olmuş deriz belki ama bu hali kötü.
Ayrıca elbise o dekolte olmasa yazlık yerde akşam yemeği konseptli değil mi? Ödül töreni kıyafeti mi bu?



Makyajı güzel ama ben saçları da çok beğenmedim. Fazla özensiz geldi. Kısacası beğenmedim arkadaşlar ne yapayım yani olmamış.




Tabi ki her davet her etkinliğin vazgeçilmezi Heidi Klum herhangi bir yerini açmadan katılsa dişimi kırardım. O da beni dişimden etmek istememiş karnına kadar bir dekolteyle gitmiş.
Armani elbisesinin o yanar dönerli ışıltıları çok kötü, kuyruğu daha da kötü. Dekolte Klum'un 40 yaşında olduğunu düşünürsek gerçekten fazla iyi gözüküyor. Omuz detayını da sevdim.

Christian Louboutin'in ayakkabısını kötüleyeceğime asla inanmazdım ama bu felaket hakikaten.




Lorraine Schwartz takılarını ben beğendim. Saçının buna benzer bir halini sanki başka bir davette daha kullanmıştı ama sıkı atkuyrukları Heidi Klum'a yakışıyor.
Maalesef çok hatası var Klum'un da bence. Kimseye bir içimden gele gele şahane diyemeyecek miyim yahu?




Jessica Alba, törene beyaz, straplez,önden fermuarlı, diz altı Jason Wu elbisesiyle katılmış. Fermuar detayını hiç sevmediğimi söylemeden geçemeyeceğim.

Casadei ayakkabı gayet risksiz bir seçim olmuş. Görüntüsünde en sevdiğim şeyler saçları, makyajı ve RODO clutchı oldu.





Allah rızası için Britney Spears bıraksın artık bu işi. Aklımızda genç kız halleriyle güzel kalsın. O zamanlar çok sevmeme rağmen şuan bir gram sevgim ya da beğenim kalmadı.

Mikael D elbisesi en sinir olduğum bence modası çoktan geçen güya transparan omuz detaylarına ve bol bol işlemeye sahip.
Giuseppe Zanotti ayakkabıları çok güzel ama insanı sadece ayakkabıları kurtaramıyor. Belki saç rengini değiştirse biraz koyulaştırsa daha mı iyi olur? Neyse bilemiyorum ama Britney olmadı canım.




2 Broke Girls izlediğim en eğlenceli dizilerden biri olabilir. İlk oyunculuk deneyimimi bilmiyorum ama ben Beth Behrs'i ilk kez Caroline rolüyle tanıdım çokta sevdim. Geceye siyah beyaz, straplez,önden yıtrmaçlı bir elbiseyle katılmış.  Giulietta elbisesi zarif bir görüntü vermesini sağlamış bence. Topuzuna ve makyajına da bayıldım. Rene Caovilla imzalı bantlı ayakkabıları da elbiseyle uyumlu.
Ben Beth'i abartıdan uzak,sade ve şık buldum.





Yine 2 Broke Girls'te canlandırdığı karaktere bayıldığım Kat Dennings'in bu camiadaki kemik görüntü modasının tersine normal kiloda olan vücudununda hayranlarındanım.  David Meister Signature imzalı elbisenin gül desenli olması beni bitirdi. İnanılmaz demode buldum, keşke düz siyah olsamış.
Bu arada cebindeki eli, incindiği için sargıda o nedenle gece boyunca çoğunlukla elini cebine sokup poz vermeye çalışmış.
Saç,makyaj çok hoş fakat dediğim gibi elbiseyi sevmedim.




Rachel Bilson'ı ilk gördüğümde bu kadın kendini şaşırmış ödül törenine bu kılıkta mı gitmiş dedim ama meğerse basına ödül duyurularının yapıldığı basın toplantısında giymiş bunu.
Milly'nin 2014 İlkbahar kreasyonundan marin desenli etek ve üstü seçmiş. Bantlı ayakkabıları ise  Givenchy. Her ne kadar akşam ki törene bu halde gitmemiş olsa da sanki Los Angeles'ta akşam yemeğine gidiyor gibi giyinmesine de gerek yokmuş. Ayrıca etek boyu yüzünden bastıbacak gibi gözüküyor benden söylemesi.




Drew Barrymore çok beğendiğim,güzel bulduğum kadınlardan biri. Bu geceye de şahane bir makyaj ve saçla katılmış.
Hamile kadına laf etmiyim diyorum ama o da kalkıp People's Choice Awards'a bu kılıkta gelmesin. Bir sürü ünlü hamile hamile galalara,davetlere katılıyor ama bu kadar çirkin giyinmiyor. Hamileyken de şık olunabiliyor.
 Vionnet, elbisesini hiç beğenmedim. O yüzden kendisini hoş bulduğumu söyleyemiyorum maalesef. Neyse senin güzel yüzün yeter Drew..




Ya valla sokaktaki kızlar vazgeçti artık bu önü kısa arkası uzun etek, elbise modasında ünlüler vazgeçemedi. Gerçekten aynanın karşısında olduğuna inanmış heralde. Bu kadını Sabrina'dan sonra hiç görmedim galiba,iyi ki de görmemişim. 
 El Lay elbisesini hiç beğenmedim. Hem modeli hemde floral deseni gözümü yordu. Maalesef saçı da fiyasko. Melissa Joan Hart başaramamış.




Son olarak töreni Nina Dobrev ve Ian Somerhald'ın "Ayrıldık ama hala dostuz,süperiz" fotoğrafıyla kapatıyorum. Millet sevgilisinden ayrılınca arabasını çizer, aptal saptal mesajlar atar, bunlar olgunluk abidesi mübarek. Neyse ikisine de ayrı ayrı bayıldığımdan sevdim bu görüntüyü...

Bir ödül töreni daha böyle bitti. Siz kimi beğendiniz, kimi rüküş buldunuz?
El Lay
El Lay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder