12 Şubat 2014 Çarşamba

Golden Globe Awards 2014

Merhabalar, bugünlerde sık sık ödül törenlerini yazıyorum umarım sıkılmıyorsunuzdur. Bu defa da 9 Ocak'ta düzenlenen ve yine bir çok kişinin evine ödüllerle döndüğü Golden Globe'da kim neler giymiş onları mercek altına alıcam.




Julia Roberts sevdiğim, başarılı bulduğum ve bence sempatik olan aktristlerden bir tanesi ama bu öğretmen elbisesinden bozma tuvaletini kendisine hiç yakıştıramadım.
Dolce & Gabbana gömlek yakalı siyah-beyaz elbisenin gömlek detayının olmamasını ve straplez bir tasarımda olmasını isterdim açıkçası.
Bu model topuzları kendisine yakıştırmama rağmen elbiseyle birleşince 40 değil de 50 yaşında gibi duruyor.
Olmadı Julia!





İnsan 68 yaşında bile şık, alımlı olabiliyor demek ki...
Helen Mirren, Jenny Packham su yeşili, ışıltılı tuvaletinin içinde 18'liklere taş çıkartıyor. Modern kesimli saçlar, doğal makyajı inanılmaz hoşuma gitti.

Roger Vivier clutchı sanırım tek sevmediğim detay ama onu da görmeyiverelim canım. Ne varsa eskilerde var diye boşuna dememişler.





Ah Amy, hasta oldum senin bu su gibi zarif görüntüne ben...
Valentino imzalı derin göğüs dekolteli bu kırmızı tuvalet kendisine inanılmaz yakışmış. Normalde karnına kadar açık bırakan göğüs dekoltelerini inanılmaz basit bulan ben buna bayıldım. O dekoltedeki madalyon inanılmaz şık bir detay. 
İnsan bakınca bu kadının 39 yaşında olduğuna inanamıyor. Makyajı ve örgü detaylı topuzu inanılmaz fresh bir görüntü vermesini sağlayan güzel detaylardan. Ben çok beğendim Amy Adams'ı ya siz?





Mila Kunis'in tercihi Gucci Premiere' den yana olmuş. Bu elbiseyi beğensem mi nefret mi etsem bilemedim. Sanırım beni tek rahatsız eden boynundaki fırfırımsı çiçek görüntüsü. Onun dışında bu metalik tonlardaki, göğüs kısmı ışıltılı elbiseyi sevdim.
Mila'ya bu tarz saç modellerini yakıştırmadığım için o konuda da pek başarılı bulamadım maalesef.




Game Of Thrones dizisinden tanıdığımız Emilia Clarke
Proenza Schouler imzalı bir elbiseyle katıldı törene.
Doğal görünümlü saç ve makyajı,
Baird & Baird çantası, hatta takıları bile çok hoşuma gitti. Fakat elbise konusunda yine inanılmaz kararsız kaldım. Kalp yaka detayı çok yakışmış ama asıl karar veremediğim elbisenin deseni.
Kadının o kadar muhteşem bir gülüşü var ki insan kötü bir şey söyleyemiyor.



Evet biliyorum Sandra Bullock ödül törenlerinin sıkıcı stil sahibi kadınlarından biri ama bu da baya kötü arkadaşlar.

Prabal Gurung elbisesinin modeline mi, kumaşına mı yoksa renklerine mi laf söylesem kararsızım. Her şey o kadar kötü ki.
Jimmy Choo ayakkabılarının direk gözümüze çarpmasına neden olan etek boyu da çok kötü. Makyaj ve saç ne kadar sade ve zarif gözükürse gözüksün kesinlikle gecenin rüküşlerinden kendisi.





Emma Watson törene önden gayet sade görünen fakat sırtını döndüğünde siyah sigaret pantolonunu gördüğümüz sırt dekolteli Dior imzalı tasarımla katıldı. Yenilikler, farklılıklar her zaman hoşuma gitmiştir. Özellikle arkadan verilen görüntüyü sevdim ama elbisenin öndeki yırtmacı olmasa daha iyiymiş sanki.
Onun dışında şık ense topuzu, kırmızı rujlu makyajı gayet yerinde.




Tamam ben de manken vücutlu değilim ama canım Lenacığım sen niye o tombiş vücudunla böyle bir elbise seçtin allahaşkına.
Belki bu
Zac Posen elbise farklı vücut ölçülerinde bir kadında çok hoş durabilecekken sana ne rengi olmuş ne modeli. Şıklığı bir kenara bırak inanılmaz komik gözüktü bana Lena Dunham.
Harry Winston takıları da elbiseyle alakasız. Yok yok valla olmadı.






Atelier Versace tuvaleti hakkında konuşmadan önce bu zarif topuzunu ve saç aksesuarını ne kadar beğendiğimi söylemeden duramayacağım galiba.
Yaşıtları karnına kadar açık göğüs dekolteli kıyafetler giyerken Uma Thurman'ın derli toplu seçimi hoşuma gitti. Fakat sevmediğim tek nokta elbisenin üstüyle altının kumaş farkı. Benim gözümü çok tırmaladığı için manasız buldum.






Carolina Herrera tuvaleti için çirkin diyemem ama şu etek kısmındaki kırışıklıklar çok özensiz bir görüntü vermiş. Taylor Swift'in bu eski filmlerden fırlayan saç modeli ve makyaj seçimleri ne olacak bilmiyorum. Tamam bebek gibi yüzü var yakışıyor kırmızı rujla eyeliner ama gına geldi artık.
Ruju bana fazla gelse de genel görüntüsünü sevdim.





Eveet geldik bu senenin en çok konuşulan, kimse tarafından beğenilmediği gibi bir de Instagram'da, Vine'da, orda burda dalga geçilen kıyafetine.
Jennifer Lawrence'ın
Dior Haute Couture elbisesi o kadar garip ki.. Nerden başlasam nasıl anlatsam bilemiyorum. Bir kere bembeyaz olması kötü, modeli çok kötü. Sırf Jennifer değil kimse güzel taşıyamaz bu tasarımı çünkü zaten alay konusu tasarım. 

Roger Vivier clutchını, saç ve makyajını bir de
Neil Lane takılarını sevdim ama bütüne bakınca görüntü facia.




Zaten üstünden seksilik, dişilik akan Sofia Vergara geceye
Zac Posen siyah oldukça ihtişamlı bir tuvaletle katılmış. Başkası giyse belki hiç beğenmezdim ama bu kadın hakkını vermiş yalan söyleyemeyeceğim. 
Elbise bu kadar görkemli ama benim ilk dikkatimi çeken şahane 
Lorraine Schwartz kolyesi oldu.
Makyajı hoş, saçı belki biraz daha toplu olabilirdi ama ziyanı yok bence.



Resmen bu halini görünce Kate Beckinsale kalp ben oldu. Metalik görüntüde ki
Zuhair Murad tuvaleti tek kelimeyle şahane.
Edie Parker clutchı ve Chopard takıları gayet uyumlu. Yok gibi duran gözlerin hafifçe çerçevelendiği makyajına ve sağ kulak altındaki topuzuna bayıldım.
Bi-zım-la-sın!



Ünlülerde hamile hamile törenlere katılabiliyorlar gördüğünüz üzere. Olivia Wilde, ha doğurdu ha doğuracak olsa da organizasyona katılmış. Kadının yüzünde ne bir şişlik ne bir şey. Zaten göbeği görmesek hamile değil mübarek.
Renkli gözlü kadınlarda siyah smokey makyaja bayılıyorum hele nude rujla tamamlandığında şahane. Olivia'nın da makyajını sevdim. Yeşil pullu payetli Gucci elbisesi "tamam hamile de fazla kapanmış" dedirten cinsten gibi geldi. Ben bile bakarken boğuldum burda. Boynu böyle kapalı elbiselerde saçın toplu olmasını istiyorum ben.
Yine de bebeğin hatrına fena değilsin Olivia...




İşte en sonunda Allah dedi ki sen Olivia'ya burun kıvırdın al sana! Allahım insan hamile olabilir, kilolu olabilir ama her şey için elinizin altına Dünya devi modacılar var yani bula bula, seçe seçe
Monique Lhuillier imzalı bu Bahar gelmiş ağaç dalı temalı elbiseyi mi buldun?

Roger Vivier ayakkabıları fena değil ama elbise o kadar kötü ki gözüm başka şeyi görmüyor.
Makyaj ve saç hoş ama genele bakacak olursak ben hiç beğenmedim.
Drew Barrymoore yine kötü bir görüntüye imza atmış.




Gelelim Sarah Hyland'a.
Georges Hobeika tuvaletine bayıldım. O kadar genç, o kadar zarif görünüyor ki bu kılıkta çok sevdim. Örgülü saç modelini ve hafif makyajını da gayet uygun buldum. Bu kızın 24 yaşında olduğuna nedense ben inanamıyorum ya bana 17-18 gibi geliyor. Her neyse gayet başarılı bir görüntü...


Ben 2014 Golden Globe ödül töreninden sizlerle paylaşmak için bu kıyafetleri seçtim. Peki sizce törenin en rüküşü ve en şık görüneni kim olmuş?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder