1 Şubat 2014 Cumartesi

Essence Lipliner 10 Femme Fatale

Merhaba herkese!
Dün maalesef yoğunluk yüzünden yazımı yayınlayamadım. Bugünde Instagram'da paylaştığım programa sadık kalamayıp yarının yazısını paylaşacağım ama merak etmeyin dünün ve bugünün ürünlerinin yazısı mutlaka burada olucak:)

Gelelim Essence'in lipliner yani dudak kalemine. Bir çok kadın kırmızı ruju çok sevmesine rağmen sürümü zor olduğundan pek yanaşmıyor ama bir dudak kalemiyle inanılmaz kolay bir şekilde kırmızı ruj sürebilirsiniz.



Ambalajıyla ilgili tek eleştirim kapakla ilgili..
Maalesef kısa bir süre kullanınca kapak yalama oluyor ve makyaj çantanızda açılabiliyor. Bunun dışında sanırım yazı boyunca tek bir negatif yorum duyamayacaksınız.



Renk olarak oldukça canlı bir kırmızı. Fakat ben bordo hatta koyu pembe rujlarımın altında bile kullanıyorum. Yani bunu aldığınızda sadece aynı tondaki rujlarla kullanmanız gerekmiyor.

Yapısı şimdiye kadar kullandığım tüm dudak kalemlerinden daha yumuşak. Aslında aşırı yumuşak demem doğru olmaz. Şöyle açıklayayım; ben dudak kaleminde sert yapıyı ne kadar sevmiyorsam çok yumuşak olmasını da bir o kadar sevmiyorum. Çünkü her ikisi de uygulama ve kalıcılığı baltalıyor bence.
Bu ürün tam ikisinin ortası bir yumuşaklığa sahip.




Rujun altına uyguladığımda yemek yesem bir şeyler içsem bile normal bir rujun kalıcılığına +2 saat ekliyor diyebilirim.
Bildiğiniz gibi Essence, Gratis'ler de bulabileceğiniz bir marka. Fiyatı  6-8 tl arası bir şeydi galiba. Ben bu dudak kalemlerinin her rengini sevdim ama sürüş zorluğu nedeniyle kırmızı ruja düşman olan kadınları düşünerek ilk olarak Femme Fatale rengini tanıtmak istedim.

Siz kırmızı ruj uygulamasında dudak kaleminden yardım alıyor musunuz?









2 yorum:

  1. Blogunu yeni keşfettim canım giyim önerileri ararken :) Cok sevdim bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  2. Fiyati 3 lira 6 degil

    YanıtlaSil