29 Ocak 2014 Çarşamba

Pişti Olan Ünlüler (VIII) Christina Aguilera vs. Kristen Stewart

Merhaba arkadaşlar, Pişti Olan Ünlüler yazılarımın bir diğerini yazıyorum ve sizler için kilosunu bir türlü sabit tutamayan Christina Aguilera ve Alacakaranlık serisinden tanıdığımız Kristen Stewart'ı karşılaştıracağım.





İkisi de farklı etkinliklerde Valentino imzalı bu tek omuz, etek kısmı çiçek desenli, mini, siyah ve krem renginin birleşiminden oluşan bir elbiseyle pişti olmuşlar.
Öncelikle ben elbiseyi hiç mi hiç beğenmedim onu söyleyeyim. Tasarımını koskoca Valentino'nun yaptığı elbiseye laf etmek istemezdim ama çirkin yani. Bedava verseler giymem diyeceğim kadar çirkin.





Öncelikle saç ve makyajlarıyla başlayalım. İkisi de sözleşmiş gibi kırmızı tonlarda ruj seçmişler. Açıkçası Kristen'ın ten rengi ve saç rengi nedeniyle ruju gayet dozunda geldi bana. Göz makyajını da az tutmamış ama o bile batmadı çünkü rakibi resmen gözümü tırmalıyor.

Ne olacak bu Christina Aguilera'nın Türk kadınlarının çoğu gibi saçları platin, tenini de solaryum harikası haline getirmesi?
Hayır, yakışmamış çünkü. O saç ve ten renginde kırmızı ruj flaş gibi patlamış. Makyaj ve saçtan kesinlikle Kristen'a tam not veriyorum.





Bir de boydan bakalım iki yıldıza da. Bu kıyafeti ne zaman tercih ettiği konusunda tam bir bilgim yok ama muhtemelen çok yakın zamanda değildir. Bildiğiniz gibi Christina deli gibi zayıfladı. Görselde ise elbisenin basen bölgesi resmen zorlanıyor. Ayrıca sanki elbise boyu bacakları için fazla kısa.
Ayakkabılarının burnunun açık olması beni çok rahatsız etmedi ama sanki kapalı olsa daha hoş durabilirmiş.
Son olarak gördüğüm kadarıyla dar gelen yer sadece basen kısmı değil göbeği de. İşte bu yüzünden herkes bangır bangır vücudunuzu tanıyın ve ona göre giyinin diyor!




Gelelim Kristen'a...

Saçının toplu olmasını sevdim. Toplanma şeklini sevmesem de elbisenin tek omuzlu olması detayını saçını toplamasıyla ortaya çıkarması hoş. Kapalı ayakkabı seçimini de sevdim. Off dedim ya elbiseyi beğenmediğim için sanki hiç bir şey bu elbiseyle olamazmış gibi. Neyse, kızın incecik vücudunda elbise gayet güzel duruyor.

Sanırım benim oyum Kristen Stewart'a gidiyor...
Siz ne düşünüyorsunuz?


1 yorum:

  1. Zevkler ve renkler tabiki farklidir ama Christina cok daha hos gozukuyor. Kristen sanki elbisenin altinda ezilmis gibi. Christina'da ki kadinsilik elbiseye ayri bir hava katmis :)

    YanıtlaSil