23 Ocak 2014 Perşembe

Golden Rose Ultra Rich Color Lipstick 57

Merhabalar....
Bugünün yazısı biraz geç kaldı farkındayım ama finallerim yaklaştığı için biraz yoğunum. Bugün sizlere Golden Rose Ultra Rich Color serisinden çok güzel renkli bir ruj tanıtacağım.




Bu serinin ambalajları değişmiş olabilir çünkü  ben alalı baya oldu. Ruj ambalajlarında şıklıkla birlikte en önem verdiğim diğer konu kapağın iki üç kullanımda yalama olup olmadığı. Bu rujda öyle bir sorun yaşamadım.



Ambalaj oldukça sıradan, pek estetik bir görüntüsü yok açıkçası.



Renge gelecek olursak çok hafif bir şeftalilik barındıran tatlı mı tatlı bir pembe. Ruj renginde fazla mevsim ayırt etmem ama bu renk bana İlkbahar'ı ve Yaz'ı çağrıştırıyor resmen.



Sürümü çok kolay ama kurumuş ya da çatlamış dudaklarda kötü gözüküyor. Kalıcılığı orta derecede. Ben çoğunlukla pembemsi glosslarla destekliyorum rengini. Özellikle açık tenliyseniz yüzünüze çok hoş bir canlılık veriyor.

Yapısı matta değil, parlakta.



Golden Rose'un mağazasından 12-13 tl gibi bir fiyata almıştım sanırım.

İyi geceler....









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder