12 Ocak 2014 Pazar

Essence Sun Club 02 Long Beach Far Paleti

Herkese merhaba... 
Essence'in bu paletini ilk kez sitesinde görüp aşık olmuş, Avrupa Yakası'ndaki bütün Gratis'leri talan etmiş fakat bulamamış sonunda umudumu kesmiştim.

Genelde neyin peşini bıraksam karşıma çıkar. Aynen bu palette de öyle oldu, bir an karşıma çıkıverdi. İlk gördüğümde tam güneş renkleri, sonbahar tonları demiştim, gerçekten alınca da öyle olduğunu tekrar anladım.



 Maalesef ambalaj yine dandik. Artık o konuda bir şey söylemeye gerek yok. İçinden bir tarafı sünger diğer tarafı fırça olan ikili bir aplikatör çıkıyor.



Sekiz renkten oluşan paletteki tüm renkler ışıltılı. Pigmentasyonlarına gelecek olursak bazıları oldukça iyi renk veriyor bazıları ise orta seviyede. Ama ben genel olarak sevdim bu paleti. Farlar çok hafif tozutma yapsa da dertedecek kadar büyük bir sorun yaratmıyor. Birbirlerine kolayca karışabilen farlar olması benim için büyük bir artı.



Üst sıradaki renklerin görünümleri sırasıyla bu şekilde. En sondaki kahverengi mat gibi aslında ama çok dikkatli bakıldığında küçük yansımalar, ışıltılar var içerisinde.


Alt sıraya geçtiğimizde daha soft tonlarla karşılaşıyoruz. Aslında bu palet hem rahatlıkla doğal tonlarda günlük makyaj yapma imkanı sağlıyor, hem de koyu gece makyajları için gerekli bir iki tonu barındırıyor.
Ben çoğunlukla bazla kullanıp hem pigmentasyonu hem de kalıcılığını arttırıyorum. Yaklaşık 6-7 saat herhangi bir kötü görüntüye yol açmadan göz kapağımda kalıyor bu farlar.

Fiyatı yanılmıyorsam 12 tl idi.

Ben Long Beach paleti çok sevdim. Sizin Essence'te en sevdiğiniz palet hangisi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder