2 Ocak 2014 Perşembe

Essence Beauty Beats Shimmer Powder



Merhaba...
Yağlı bir cildim olmasına rağmen makyaj koleksiyonumdaki en sevdiğim kategorilerden biri aydınlatıcılar. Ne renk, ne mark aydınlatıcı görsem alasım geliyor. Bazen kendimi durdurabilirken bazen maalesef durduramıyorum. Bu da durduramadığım ürünlerden biri oldu.




Daha önce şurada yazısını yazdığım allıkla aynı koleksiyondan olan bu ürün aslında tüm yüze uygulanabilen aydınlatıcı pudra ama ben asla böyle bir ürünü tüm yüzüme uygulayıpta disko topu gibi gezemem. O yüzden tabi ki her zaman kullandığım kaş altlarım, göz pınarlarım, yanaklarımın üstü gibi bölgelerde nadiren de burun üstümde kullanmayı tercih ediyorum.





Allıkta olduğu gibi (ve bir çok Essence ürününde) bu ürününde ambalajı çok dandik. 
Yapısına gelince biraz tozutma yapan ama gerçekten yoğun bir ışıltıya sahip olan bu aydınlatıcı  benim hoşuma gitti.




Kalıcılığı gün boyu sürmüyor. Gün içinde ben mutlaka o fresh görüntüyü korumak istiyorsam tazeliyorum .
Yine üstündeki kabartmalı yazı detayları çok şeker.



Ben bu ürünü sevdim ve makyajımda severek kullanıyorum. Sedefli bir yapıya sahip olmasına rağmen içindeki küçük simler ışıltının daha yoğun ama kötü gözükmeyen bir aydınlık vermesini sağlıyor.
Fiyatını net hatırlamıyorum ama 11-12 tl gibi bir şeydi sanırım.

Güzel günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder