7 Aralık 2013 Cumartesi

Kasım'da Neler Oldu?

Merhaba, Kasım ayı oldukça yoğun geçti benim için, umarım sıkılmadan okursunuz.
Bu arada gün içinde internetim olmayacağından ve akşam geç saatte yayınlamak istemediğim için yazıyı sabahın köründe yayınlıyorum üzgünüm.


Benim doğumgünüm aslında Temmuz'un 8'inde ama üniversiteden arkadaşlarım olan Elif ve Dilek o zamanlarda evlilik telaşındalardı ve kutlayamamıştık. Onlarda bana süpriz yapmak istemişler ve bir anda Beşiktaş'ta Hakan Pastanesinde otururken önüme pasta geliverdi. Böylece dört ay gecikmeli de olsa doğumgünümü kutladık.

Sonraki günlerde 10 Kasım'da Ankara'ya gitme konusu gündeme geldi. Annemler tabi ki kısa sürede olayı hallettiler tüm ayarlamalar yapıldı ve 9-10 Kasım'da Ankara'daydık.




Bu iki günlük gezimiz için bir sürü görsel, anlatacak bir sürü şey var ama bu yazıda sadece bu kadarını paylaşmak istiyorum çünkü önmüzdeki haftanın blog programında da görebileceğiniz gibi ( artık her hafta instagramda paylaşıyorum ) bu geziyle ilgili bir yazı yazacağım.

Bu arada iş görüşmelerine gittim, yüksek lisans derslerim tabi ki tam hız devam etti ama bunlarla ilgili görsel paylaşamayacağım için sadece kısaca bahsediyorum.


Tabi ki benim nişansız düğünsüz bir ayım geçmeyeceği için bir de nişana katıldım ama şu kadarını söyliyim hayatımda gittiğim en eğlenceli nişandı diyebilirim. Kız tarafı trakyalıydı ve bir dakika  bile dinlenmeden sürekli oynadılar. Gerçekten enerjilerine hayran kaldım ve çok eğlendim.




Sinemaya da gittim tabi ki. Thor yine çok yakışıklıydı ve yine çok güçlüydü. Ne yani tabiki adamı izlemeye gittim hahah. Şaka bi yana Kasım'da sadece bu filme gittim, çok vaktim olmadı açıkçası.


Bu ay bir de yeni bağımlılık edindim ki bana yaptığım rejimleri bozduruyor. Starbucks'ın Toffee Nut Lattesi. Sıcacık,şekerli çok güzel kahve. Sanırım bu christmas döneminde çıkardıkları içeceklerden ama umarım christmastan sonra da servis edilir.
Nerdeyse bütün Kasım ayı boyunca içtim diyebilirim.



Sonbahar'ı da Kış'ı da çok severim. Aynı şekilde bu mevsimlerde ki meyveleri de severim. Çekirdeksiz mandalina çıktığından beri ağzıma başka bir şey koymuyorum desem yeridir. Sağolsun babamda çok sever meyve tabağı hazırlamayı hazırlıyor böyle.

Bu ay size bir de tavsiyede bulunmak istiyorum. Mutlaka Kahve Dünyası'nın frambuazlı cheesecakeinden yiyin. Gerçekten hem çok ağır değil hem de leziz.
Bir de ara ara gittiğimiz Garipçe Köyü'nde ki kahvaltıcıya gittik Kasım'da. Ortaya da masamıza ortak olan kedinin böyle komik bir görüntüsü çıktı. Belki ilerleyen günlerde Garipçe'de ki kahvaltıcıyla ilgili bir yazı da yazabilirim, çünkü kesinlikle şahane bir yer.



Bu ay yaptığım en faydalı şeylerden biri de oje çekmecemi bir nebze de olsa temizlemek oldu. Gerçekten bir çekmece dolusu ojem var ve çoğunun yapısı bozulmuş,bitmiş ya da hiç kullanmadığım ve kullanmayacağım renkler. Nedense atmaya da kıyamıyordum ama bir anda gözüm döndü yeter dedim ve ilk temizliğimde gördüğünüz ojeler bitenler poşetimde artık.
Bir de karar verdim artık her ay oje çekmecemi elden geçiricem, umarım kararımın arkasında durabilirim.




İlk kez bloguma ücretsiz bir ürün geldi. Avon Mega Effects Mascara'sını göndermiş. Hatta ilk görüşlerim ve ilk uygulamamla ilgili videomu Youtube kanalımda bulabilirsiniz. En yakın zamanda bloga yazısı da gelicek.
Teşekkürler Avon!



Nihayet adımın yazılı olduğu kola kutusunu bulduk ve yine nihayet Cartier Love bilekliğim geldi. Her ne kadar yaptığım alışverişten bin kere pişman olsam da yine de bilekliğimi seviyorum. İyi ki almışım.

Benim Kasım ayım böyle geçti. Siz neler yaptınız?

2 yorum:

  1. zayıflamışsın çok ama pek yakışmadı sana zayıflık alnın çok büyüdü perçem mi kestirsen napsan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım perçem daha önce denedim ama kullanımı çok zor napalım benimde alnım büyük oluversin :)

      Sil