2 Aralık 2013 Pazartesi

Flormar Deluxe Cashmere Lipstick - DC23+DC26

Merhaba, öncelikle hepinize iyi bir hafta geçirmenizi diliyorum.

 Bu hafta blogda neler okuyacağınızı instagramda paylaştım. Şayet bir aksilik olmazsa her gün yazı yayınlamayı planlıyorum çnkü önümüzdeki hafta sınavlarım yüzünden yoğun olabilme ihtimalim var (sınav takvimim kesin olarak açıklanmadığından ben de emin değilim).

Bugün sizlere Flormar'ın Deluxe Cashmere serisinden iki ruju tanıtmaya çalışacağım. Sonbahar geldiğinde benim elim hep koyu rujlara gider. Bu yılda aynı şey oldu. 

Birini Gratis'te ki Flormar standından diğerini de Flormar'ın kendi mağazasından aldığım bu iki rujun da rengine bayıldım.




Öncelikle ambalajlarından bahsedeyim. Altın rengi oldukça sade ama bence gösterişli paketleri var.




Cashmere serisi olması size dudaklarınızı yumuşacık tutacakmış gibi bir izlenim verebilir (bana vermişti) ama pek öyle değil. Pigmentasyonları çok iyi, tek katta güzel sonuç elde edebiliyorum.
Dediğim gibi herhangi bir ışıltısı yok ikisininde. Kış aylarına yakışan mat ve koyu renkler.

DC23 daha pembemsi bir gül kurusu rengi. Dudakta burdaki kadar açık durmuyor. Tek kat sürülüşleri böyle renk veriyor. Tabi ki balmın üstünde pigmentasyon biraz azalıyor ama ikinci katı uygulayarak halledebiliyorum.


Yapılarına gelecek olursak altına balmla uygulandığında benim dudaklarımda herhangi bir kuruma yaratmadı. Özellikle kış aylarında kesinlikle balmla kullanılmasını tavsiye ediyorum çünkü mat bitişliler.

DC26 ise pembelik taşıyan bir bordo. Diğerine göre tek kat sürümde daha az renk veriyor. Özellikle daha koyu olduğundan bunun altına balm sürmeniz neredeyse zorunlu yoksa bir kaç saat sonra dudak çizgilerinize dolabiliyor.




İkisi de aldığımdan beri severek kullandığım iki ruj. Özellikle DC26 Sonbahar-Kış aylarının vazgeçilmezi olacak benim rujlarım arasında.
DC23'ü her ne kadar bu mevsimlerde kullansam da asıl zamanı İlkbahar sanki.

Fiyatları 18.50'ydi yanlış hatırlamıyorsam.

Siz Flormar'ın hangi serideki rujlarını kullanıyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder