8 Aralık 2013 Pazar

2013 American Music Awards

Merhaba, geçen hafta gerçekleşen American Music Awards hakkında bir yazı hazırladam mı hazırlamasam mı diye düşünürken dayanamadım ve yazmaya karar verdim. 

Umarım keyifle okursunuz...

İlk olarak azmin zaferi görüntüsüyle ilk bahsedilmeyi kesinlikle hak eden Christina Aguilera ile başlamak istiyorum.


Kendisi geçtiğimiz sene basın tarafından aldığı kilolar yüzünden yerden yere vurulmuştu hatırlarsanız. Sanki o lafları yutturmak istercesine iğne ipliğe dönmüş, yememiş içmemiş zayıflamış kadın. Ne yalan söyliyim güzel de olmuş bence.

Jimmy Choo clutchı ve Louboutin ayakkabıların taşlı tuşlu olması hoşuma gitmese de elbise beyaz olduğundan kabul edilebilir. Saçları ve makyajı oldukça havalı ve seksi.

Gelelim bu bol dekolteli ve gecenin iddialı isimlerinden biri olmasını sağlayan elbiseye. Maria Lucia Hohan tasarımı beyaz elbise bence fazla dekolteli. Yandaki pencere varsa yırtmaç fazla, yırtmaç varsa göğüs dekoltesi çok ama kadın bu kadar zayıfladığı için ancak helal olsun diyorum ve fazla yorum yapmıyorum.




Yok benim gözümde bu kız resmen köylü, ne yaparsa yapsın ne giyerse giysin yakışmıyor sanki. Geceden 4 ödülle ayrılan Taylor Swift'in saçları çok özensiz geldi gözüme.  

Julien Macdonald imzalı bu mini altın rengi pırıltılı elbise göğsündeki üçgen transparanlık yüzünden beğenimi kazanamadı. O dekolte resmen Seda Sayan'ın transparan elbiselerine benzemiş.

Jimmy Choo ayakkabılarını bu elbisenin altına yakıştıramadım ama ayakkabılara aşık oldum. Kolay kolay bantlı ayakkabı beğenmem ama bunlar bir hoşuma gitti. Kısacası, olmadı Taylor!




Naya Rivera törene Michael Kors, siyah göğüs ve sırt dekolteli uzun kuyruklu bir tuvaletle katılmış. Tuvalete bayıldığımı söylemek istiyorum. Fakat altına giydiği Jimmy Choo bantlı ayakkabılardan parmakları resmen fırlamış. Koluna taktığı YSL kalın bilekliği çok sevdim hatta en başta elbisenin parçası sandım ama diğer koldaki aksesuar resmen fakir kalmış YSL'in yanında.

Naya'nın hacimli geniş dalgalı saçları çok hoş ama biraz daha canlı, aydınlık belki renkli bir rujla makyajı daha iyi olabilirmiş.




Katy Perry çok şeker, sempatik, hatta seksi ama bu farklı görünme merakı beni artık sıkmaya başladı. Oscar de la Renta siyah üstüne beyaz puantiyeli etek kısımları çiçeklerle süslü tuvaletini beğenmedim. Hem transparanlığı hoşuma gitmedi hem de çiçekler. Belki aynı formda çiçeksiz sadece puantiyeli olsa çok şık olabilirdi.

Bu yıl ki hacimli büyük dalgalı doğal saç akımına o da uymuş. Saçlarını ve makyajını sevdim. Yeşilimsi mavimsi renkli Charlotte Olympia ayakkabıları iyice göz yormuş. Kitap formlu Olympia Le Tan clutchı da görüntüsüyle oldukça alakasız bulduktan sonra Katy Perry'i bırakıyorum.






Beyazı tercih eden sadece Christina değilmiş. Nicole Richie'de Emilio Pucci imzalı halter kesim oldukça fazla bel dekoltesi olan yanları pencereli bir tuvalet giymiş. Başlangıçta önden gördüğümde çok beğenmiştim fakat ne zaman ki neredeyse çatalını göreceğimizi farkettim işte orda iş şıklıktan uzaklaşıp çirkin bir hale dönüştü. 

Beli o kadar açık ki elbise sanki her adım attığında daha da aşağı çekiyor. Topuzunu çok beğendim. YSL kolyesi düz beyaz elbisede çok hoş durmuş ama küpelerle pek bir takım olması hoşuma gitmedi. Kendi markası plan House of Harlow clutchı çok hoş. Ah o elbisenin beli öyle olmayaydı çok şıktın ya neyse Nicolecüğüm olsun.





Lady Gaga'nın ne zaman saçma bir şey yapacağını merak edenler buyursun. Törene at üstünde geldi kadın daha ne yapsın! 
Versace'nin yeni yüzü olan Gaga lila rengi tuvaleti uzun prensesleri andıran saçlarıyla bence oldukça hoş gözüküyor. Yalnız o at işi hakkaten komik olmuş. Neyse Lady Gaga bu ne yapsa yeridir.


Galiba bi Christina'yı takdir etmek bir de Rihanna'nın bu elbisesine nasıl aşık olduğumu yazmak için bu töreni yazıyorum.
Resmen bayıldım, çok beğendim. Saçlarının fiyasko olması dışında kendisine söyleyecek tek bir olumsuz lafım yok. Jean Paul Gauiltier Couture siyah büstiyer ve etekten oluşan bu tasarım şahane. Ne desem az resmen çok sevdim.



Rihanna'nın güzelim elbisesinin üstüne bunu yapmak istemezdim ama ne yaptın sen Kelly Osbourne? Renkli saç modasını yanlış algılamışsın ayrıca zımba modası tarih olmak üzereyken sen kafana üçüncü ve dördüncü kulağını sıra sıra zımbalarla yapmışsın.

Rami Al Ali tasarımı elbise sanki Adele'in elbisesiymişte ödünç almış gibi. Ben bu görüntüde sadece clutchı sevdim onun dışında rüküşlükte yeni bir dönem başlattı bence Kelly Osbourne.




Al işte bi ne giydiğini bilmeyen daha. Miley Cyrus pilatesle taş gibi olduğundan beri böyle çirkin kılıklara girmez diye düşünüyordum ama yapmış yine yapacağını. Versus takımı güdük gibi durmuş üstünde hele o çengelli iğne aksesuarlar sanırım beş altı yıl önceden kalma. Bu görüntüsünden nefret ettim resmen.




Gelelim Ciara'ya...
Saçlarını çok özensiz buldum. Makyajının sadeliği hoşuma gitti çünkü elbise oldukça dikkat çekici. 
J Mendel tuvaleti oldukça cesur ve hoş. Bu kadar transparan olmasına rağmen sırt dekoltesi beni rahatsız etmedi. Bütün olarak baktığımda Ciara'yı beğendim.



Michael Castello tasarımı derin yırtmaçlı tek omuz siyah tuvalet bana Jlo'nun başka bir etkinlikte giydiği kırmızı bir elbiseyi andırdı. Neyse elbiseyi beğendim beğenmesine de osaçlar ne canım ya? Niye yapıyorsunuz böyle şeyler? Ergenliğinizi tam yaşayamadınız mı? 
Giuseppe Zanotti ayakkabılara aşık oldum. Elbiseyle de oldukça zarif gözüküyorlar.



Öncelikle Heidi Klum'a bu defa her yerini açmadığı için teşekkür ediyoruz ama yine olmamış canım. Marchesa elbiseyi hiç sevmedim. Sanki az sonra kanto yapacakmış gibi. Brian Atwood ayakkabılarda pek benlik değil açıkçası.
Makyaj ve saç çok hoş. Acaba ne zaman doğruyu bulucan Heidi?




Off resmen olmamışları yazmaya doyamadım. Ariana Grande -ki kendisi 20 yaşında- bu payetli, straplez, kırmızı Dolce&Gabbana içinde resmen korkunç görünüyor. İnsan kendine neden bunu yapar diye düşünüyorum ben böyle şeyler görünce. 
Tamam 20'nde olmana rağmen buram buram bi seksapaliten olur giy o zaman bu elbiseyi ama sen niye bir Nina Dobrev'de bir Penelope Cruz'da deli gibi seksi duracak elbiseyi giydin e benim güzel kardeşim?

Hadi tamam kıyafeti geçtim diyorum her ne kadar geçemesemde o saçın ne ya allahaşkına! Bu elbisenin saçı mı o? Yok valla oturduğum yerde sinirlendim hemen geçiyorum.




Allaha şükürler olsun bazılarının hala beyni var. Kylie Kendall 16 yaşında ve törene abuk subuk bir tuvaletle gelmek yerine pantolon ve bluz giyerek gelmiş. Üstündeki Maiyet, pantolonu ise Giambatista Valli. Aşırı tarz olmuş, süper şık olmuş diyemem ama en azından zorlamamış ve teyze gibi olmamış.

Barbara Bui bootielerini sevdim mi sevemedim mi kararsızım açıkçası. Ama şunu söylemem gerek genel olarak hoşuma gitti kendisi.




Yine gençlerden devam ederken karşıma Emma Roberts çıktı. Öncelikle saçları, makyajı, ayakkabı ve çatasına bayıldım. Hastası olduğum ayakkabılar Casadei, çantası da RODO.

Gelelim elbisesine Lanvin imzalı hologram görüntülü elbiseyi belki şaşırıcaksınız ama sevdim. Yalnız büyük bir sıkıntı var elbise gerçekten büyük. Tamam modeli bol falan ama sanki kendine iki beden büyük elbise almış gibi gözüküyor. Bu görüntü ortadan kalktığında bence manzara güzel.





Greymer ayakkabılarının burun kısmı o kadar itici ki gözümü alamıyorum resmen. Burnu açık ayakkabıda parmaklar ne fırlıycak ne de bu şekilde geride kalıcak, bi ortası var bunun elbet.

Lela Rose elbisesinin rengi saçı ve teniyle şahane olmuşa ma göğüs kısmı baya kötü duruyor. Ayrıca elbisenin aşırı pot ve kırışık olması da hoşuma gitmedi. Saçları fena değil ama bir at kuyruğu görmek isterdim doğrusu.

Birazda törenin showlarından bahsedeyim. Tabi ki Miley Cyrus sahne aldı ama merak etmeyin o gudubet takım elbisesiyle değil.





Kedi desenli kıyafeti, küpeleri ve bilezikleri hakkında bir şey demeyeceğim kadının vücudunun hatrına. Yukarda gördüğünüz kediyle düet yapmış sahnede ablamız.



Rihanna'nın o aşık olunası kıyafetten sonra showunda neden bu çirkin tuvaleti giydiğini anlayamadım ama sonuçta o Rihanna.



Tabi ki genç kızların sevgilisi One Direction'da sahne aldı törende. Kendileriyle ilgili fazla bir fikrim olmadığından sadece bu kadar genç yaşta deli gibi ünlü olup paraya para dememelerini biraz kıskandığımı söyleyeceğim.




Gecede sahne alanlardan biri de törene at üstünde katılan Lady Gaga oldu. Gaga oldukça teatral bir show yaptı. Bende özellikle ışıltılı mayosuna bayıldım.

Daha yazılacak bir çok show ve yorumlanacak bir dolu stil vardı ama benim seçtiklerim bunlar oldu. Bir American Music Awards daha bu şekilde geçti. 
Sizce gecenin en şık ve en rüküşü kimlerdi?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder