14 Kasım 2013 Perşembe

Ekim'de Neler Oldu?

Yeniden merhaba...
Biliyorum Kasım'ın ortasına geldik neredeyse geç kaldım ama bu ara yoğunluktan yazılarım biraz gecikiyor kusura bakmayın.
Hemen Ekim ayında neler yaptığımdan bahsetmeye başlayayım.

Malum Ekim'in üçüncü haftası Kurban Bayramı olduğu için ilk üç hafta biraz koşturmacalı geçti.




Bu gördüğünüz bit pazarı kılıklı yer benim odam. Konu bayram olunca her ne kadar bize çok misafir gelmese de annem tabiki dip köşe temizlik yapılması gerektiğini düşünüyor. Bende bu temizliği bayram temizliğinden çok Kış temizliğine çevirdim ve bütün dolapları, kitaplığımı vs. döktüm ortalığa.
Atılacak olanları attım. Kullanmadığım birilerinin işine yarayabilecek olanları ayırdım. Her ne kadar toplanamayacakmış gibi gözükse de toplandı odam. Maalesef toplu halinin görseli yok ama eğer görebilseydiniz beni takdir ederdiniz.
2 gün sonra yine dağıldığını söylememe gerek yok heralde :)



Tabiki bayram demek sadece temizlik demek değil. Bayramda en çokta çocukları sevindirmek gerektiğini düşündüğümüzden karşı komşumuzun kızı Zeynepsu için bayramlık almaya çıktık. O kadar şeker,sevimli şeyler var ki çocuklar için insan özeniyor, hepsini almak istiyor.





En sonunda son zamanlarda kedilerle kafayı bozan ufaklığımıza H&M'den arkasında kaplan deseni olan bir mont, kedi desenli bir tayt aldık. Siyah rugan çizmeleri de C&A'da bulduk. Aslında ben kırmızı kadife elbise almak istiyordum ama maalesef 2 gün aramamıza rağmen Zeynep'in bedenine uygununu bulamadık.

Bayramla ilgili maalesef görselim yok. O hengame içinde fotoğraf çekmeyi unutmuşum. Tabiki bol etli bir bayram oldu ve ben et kokusundan bir lokma et yiyemedim yine.
Bayram boyunca aile ziyaretlerimizi bitirdikten sonra annemle bol bol gezdik. Alışveriş merkezlerinin boş oluşundan faydalanıp alışveriş yaptık.



Bu alışverişler boyunca en çokta ev ayakkabılarına taktım kafayı. Malum havalar soğudu evim her ne kadar sıcak olsada pufidik pufidik şirin ev ayakkabıları giymek hoşuna gidiyor.
Twigy'de Şirinler koleksiyonu çıktı ama ben deli gibi aramama rağmen Şirine'li olanı bulanmadım. Bir yerde gören duyan varsa lütfen yorum olarak yazsın.



Bayramdan sonra nihayet okulum açıldı. Bilmeyenler varsa tekrar hatırlatayım Psikoloji mezunuyum ve Klinik Psikoloji yüksek lisansı yapmaya başladım.
Yüksek Lisans yapmak gerçekten yorucuymuş. Özellikle de hafta içi akşamları gidiyorsanız eve geldiğinizde pestiliniz çıkmış oluyor ama bir süre sonra alışıyor insan. Her meslekle ilgili konuşmam doğru olmaz belki ama ben henüz kısa bir süre olmuş olmasına rağmen çok güzel şeyler öğreniyorum diyebilirim.



Gelelim izlediğim filmlere...
Önceki aylarda film ve kitaplardan pek bahsetmemiştim ama artık bahsedeceğim. Beren Saat ve Uğur Yücel'in başrollerini üstlendiği Benim Dünyam filmini izledim Ekim ayında. İzlediğim en iyi Türk fimlerinden biriydi. Her iki oyuncununda bu kadar şahane performanslar sergilemesi beni çok etkiledi. Bu filmi izleyipte beğenmeyenleri gerçekten anlayamıyorum.
Çok güzel hayat dersleri veren, ağlatan, güldüren çok güzel bir filmdi. İzlemeyenlere öneririm.



İzlediğim bir diğer film ise başrollerini Scarlett Johansson, Julianne Moore ve Joseph Gordon-Levitt'in paylaştığı Don Jon (Kalbim Sende) filmi oldu. Bitene kadar aynı konu üzerinde dönüp dolaşan ve sonu da çok saçma biten bir filmdi benim için. Yine de Julianne Moore'u seven biri olarak sıkılmadan izledim. Tabi bir de Scarlett gerçeği var. Kadın film boyunca taş gibiydi yine ama sanki o rol Scarlett için çok uygun değil gibiydi, neyse..


Son olarakta Çılgın Hırsız 2 eğlenmek ve bol bol gülmek için ideal bir çizgi film. Çok sevdim ve kahkahalarla izledim.



Son olarakta vakit buldukça okuduğum Bir Psikiyatristin Gizli Defteri kitabından bahsedeyim. Eylül ayında almıştım sanırım bu kitabı ama başlamak kısmet olmamıştı bir türlü. Henüz fazla ilerleyemememe rağmen oldukça sürükleyici bir dili var ve vakalar gerçekten ilginç ya da benim mesleğimle ilgili olduğu için benim ilgimi çekti, bilemiyorum.

Ben Ekim ayını böyle geçirdim. Peki siz neler yaptınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder