27 Ekim 2013 Pazar

L'oreal Lumi Magique Fondöten

Yeniden merhaba, uzun zamandır bir fondöten yazısı yazmadığımı farkettim ve Eylül başında alıp kullanmaya başladığım Loreal'in çıktığı dönem kapış kapış satılan Lumi Magique Fondöteni  hakkında bir yazı yazmak istedim.




Öncelikle maalesef renk çeşitliliğiyle ilgili bilgi veremeyeceğim. Ürünü indirim döneminde aldığımdan standta kalan iki üründen biri şansıma en açık tondu ve hemen kaptım. Duyduğum kadarıyla hemen her cilt tonuna uyabilecek rengi varmış ama dediğim gibi kesin bilgi değil :)

Görselde de görebileceğiniz gibi cam bir şişede pompalı bir ürün.Cam olması ağırlığı nedeniyle benim çantaya at çık ürünlerimden biri olmasını engelledi ama pompası büyük avantaj. Ürün oldukça akışkan yapılı olduğu için şişeden alırken pompa büyük yardım sağlıyor.





Şimdiye kadar kullandığım en glowy bitişli fondöten diyebilirim başlangıç olarak. Benim gibi yağlı bir cildiniz varsa aman diyim uzak durun. Kuru ciltlerin aşırı memnun kalacağını düşünüyorum.
Ben transparan bir pudrayla gün içinde pudramı tazeleyerek günü kurtarıyorum. Bazı günler çok mat gözükmek istesemde bazen biraz parlaklık sağlıklı gözüküyor.İşte o ışıltıyı tercih edeceğim zaman elim bu ürüne gidiyor.



Yapısı çok sıvı olduğundan yüze yaymak çok kolay. Ben genelde bir pompa sıkarak tüm yüzüme yetirebiliyorum. Genelde parmaklarımla ya da beauty blenderla uygulamayı tercih ediyorum çünkü bir çok fondöten fırçası ürünü ince yapısı nedeniyle emiyor.




Kapatıcılığı az ama ekstradan kapatıcı kullanarak ya da biraz daha kapatıcı özellikli  bir fondöteninizle karıştırarak uygularsanız daha iyi sonuç alabilirsiniz.

Nedenini bilmiyorum ama gün içinde benim cildimde biraz kaşınma yapıyor bunu da not olarak belirtmek istedim.
Normal satış fiyatı 40 tl ben Watsons'ta indirimden 20 tl gibi bir fiyata almıştım.

Siz mat bitişli fondötenleri mi seviyorsunuz, glowy bitişlileri mi?

Sevgiler...

1 yorum: