17 Ekim 2013 Perşembe

Gossip Girl- Serena Van der Woodsen Stili

Merhaba yeniden, stil incelemesi yazılarını yazmak baya uğraşlı olsada okuması çok eğlenceli olduğu için bu defa da Gossip Girl dizisine misafir olup dizinin it girl'ü Serena'nın stilini inceleyeceğiz.

İlk olarak saç modelleriyle başlamak istiyorum. Serena'nın güzelliğine bir de hava katan sarı saçları dizi boyunca bir çok farklı model gördü. Uzunluğunda çok radikal değişiklikler olmasa da modeller oldukça farklılaştı.



En çok dağınık at kuyrukları ve kendi haline bırakılmış açık saçlarını gördük aslında. Sağ alttaki görselde olduğu gibi saç aksesuarları kullanmayı da severdi.


Ensesinde yaptığı topuzlarla kadınsı görünürken, okula gittiği sezonlarda saçlarını yarıdan toplayarak daha genç kız görüntüsü veriyordu. Daha bir sürü saç modelini paylaşmak isterdim ( örgülü modelleri de oldukça fazla kullanırdı ) ama bu zaten uzun bir yazı olacak.


Gelelim ceketlerine,paltolarına... Malum dizi uzun soluklu olunca ee bir de bu kadar sosyetenin içinde geçince şahsen elbiselere bakmak yerine paltolarına bakar oldum. Bir çoğu elbiselerden daha bile güzeldi.


Bir giydiğini bir daha giymezdi Serena. Aslında söylememe bile gerek yok ama ne giyse yakışıyordu. Kızın boyu posu o kadar müsait ki taşımaya biz giymeye kalksak babaanne oluruz bu paltolarla kız taş olmuş taş!


Renkli giyinmekten de çekinmezdi. Şahsen ortadaki yeşilli, kahveli paltonun hastası olmuştum. Gördüğünüz gibi bir trençkotla vamp görüntü ancak böyle verilir.


Daha bunlar ne ki!
Ben buraya seçe seçe koydum. Diziyi izleyenler bilir Serena'nın hırka, palto vs.leriyle evin bir odası dolar. Yine fakir bir soru geldi aklıma; bunlar o güdük kadar dolaplara bunca giysilerini nasıl sığdırıyorlardı allahaşkına?

Sırada birbirinden güzel, deli olunası çantalar var. Davetler haricinde onu hep büyük çantalarla gördük.


Dirseğinde taşıdığı koca çantalar bile benim gözümde Kezban yapamadı onu. Tahmin edebileceğiniz gibi oldukça pahalı markaların çantalarını kullanıyordu.


Galiba ben bu yazının sonunu getiremeyeceğim. İnsan her gün, her mevsim, her renk kıyafetle şık olamaz ya. Adaletsizlik bu.

Dediğim gibi dizinin ilk sezonlarında bu kız liseye gidiyordu. Hal böyle olunca bir de üniformalarına göz atalım dedim. Şimdiden uyarayım bizim üniformalar gibi beklemeyin. Bunların liseli hali bile bir değişik.


Tabiki etekler miniminnacık. Ben lisede okula böyle gitsem bizim müdür "sen o eteği tost yap ye" derdi bana.
Baksanıza ayakta topuklu ayakkabılar, hırkalar desen simli pullu.


Bilmiyorum gerçekten böyle gidilebilen okullar var mıdır Amerika'da ama Türkiye'ye göre oldukça garipti. Hatta bu dizinin çakması olarak Küçük Sırlar çekilirken ordaki okul sahnelerinde de başlarda kızları böyle giydirdiler de RTÜK sağolsun bir iki bölüm sonra etek boyları diz altı olmuştu.

Katıldığı sınırsız davette giydiği elbise ve tuvaletleri inceleyelim biraz da..
Bizim kıytırık türk dizilerinde bile her hafta bir davet olurken tabiki Upper East Side'da davete katılmak onlar için nefes almak gibi bir şey.



Serena o davetlerin en havalı, en seksi ve göz dolduran kızlarından biriydi hep. Ya giydiğiyle, ya taktığıyla, ya saçıyla ya da entrikalarıyla her organizasyona damgasını vurdu.
Ben kendisine yakışmayan bir tuvalet göremedim dizi boyu.


Hangi eventin, hangi elbisenin görselini ekleyeceğimi şaşırdım. Mesela bu üçlü de ortadaki ve sağdaki tuvaletleri sanırım Blake Lively'den başka biri giyse aşırı kıro derdim. Yok yok, kızda şeytan tüyü var valla billa.



Her yere de upuzuun tuvaletlerle gitmiyor tabi kız. E bende de o kadar bacak olsa bende giyerim minicik elbiseleri. Ortadaki transparan detaylı siyah mini elbiseye taptım.



Bu kadar genç yaşta kürk etolün bu kadar kadınsı, seksi ve şık durduğu nadir insanlardan Lively. Dizi boyunca giydiği her şey o kadar konuşuldu ki abartılıyor mu diyordum ama yok valla kim stylingi yaptıysa eline koluna sağlık. Serena'yı Serena yapan stili.

Bir bölümde 338949 tane kıyafet değiştirdiği için günlük kılıklarını nasıl yapsam diye düşündüm ve kendimce yazlık ve kışlık olarak ayırdım.
Bakalım günlük hayatta Serena neler giyiyordu?


Yaz aylarında tiril tiril elbiseler, dar şortlarla gördük onu. Bir çok dizide nedense sandalet giymiyor karakterler ama Serena özellikle plaj sahnelerinde sandaletten vazgeçmiyordu. Aslında ne giyerse giysin kızda hep bir doğallık var. Sanki anasının karnından böyle çıkmış gibi.Zorlama değil.


Yaz geldimi şapkalar da sevdiği aksesuarlar arasına katılıyordu. Gördüğünüz gibi şifon etekler de yaz aylarında askılı bluzleriyle vazgeçilmezlerindendi.



Kış gelince tabiki Serena farklı renklerde ve desenlerde çoraplar kullanmaya başlıyordu. Yine triko elbiseler, ekoseli şortlar kullanan S. renkli giyinmekten vazgeçmiyor.


Uzun çizmeleri ve skinny pantolonları da söylemezsem ayıp olur. Kısa yada oversize ceketlerle kombinlediği skinnyleri onda çok şık duruyordu.

Tabiki güneş gözlüklerini de incelemek lazım.


Serena devasa olmayan ve tabiki sezonun favori modellerinden güneş gözlükleri tercih ediyordu. Gözlükleri aşırı kullanmasa da kullandığında sanki daha mı gizemli oluyordu ne?


Son olarak finalde Dan'le evlenirken giydiği gelinliği incelemeliyiz.


Aslında tek hayalkırıklığım bu oldu stiliyle ilgili. Bu nasıl çirkin bir gelinliktir allahım. Georges Chakra tasarımı bu büstiyer kısmı altın varak kabarık straplez gelinlik hiç Serena'nın tarzı değil bence. Elindeki buketide tamamen fiyasko.

Tüm dizi boyunca stiliyle göz kamaştıran Serena, dizinin finalinde giydiği bu bence çok kötü gelinlikle yine de gözümdeki şahane tarzını yerle bir etmedi.

Siz Serena Van der Woodsen'ın stilini nasıl buluyorsunuz?

* Herkese iyi bayramlar....

2 yorum:

  1. Bayılıyorum bu hatuna yaaa!!! Allah özene bezene yaratmış dedikleri bu oluyor sanırım! :) çuval giyse yakışır vallaha!

    YanıtlaSil