23 Eylül 2013 Pazartesi

♡ Project Pan ♡

Merhaba herkese :)

Son zamanlardaki bitirdiğim ürünler videolarımda fark ettimki renkli kozmetik namına çok az ürün bitirmişim. Bunu görünce bir Project Pan farz oldu dedim ve çekmecelerimi karıştırmaya başladım.

Bu sefer Project Pan'e hiç bakım ürünü koymadım onlar nasılsa bitiyor bir şekilde. Dilerseniz hemen başlayalım neler seçtiğimi incelemeye.



İlk olarak ojelerle başlayalım. Bir çekmece dolusu ojem var ve oje deliliğim hala devam ediyor. O kadar devam ediyor ki artık unutup aynı ojeleri almaya başladım. Neyse, sonuç olarak Project Pan'e birazda oje koyayım da azalsınlar dedim. Seçtiğim ojeler son zamanlarda elimin hiç gitmediği renkler. Öndeki iki tanesi She markasının ojeleri. Beyaz gibi yanar döner renkte olanın numarası 512, koyu pembe olanınsa  507. Bu iki ojeyi ne zaman aldım hiç bir fikrim yok ama kıvamları bozulmadığı için atmaya kıyamadım.

Essence'in Colour&Go serisinden 23 numaralı Sundancer isimli sarı ojeyi seçtim. Genelde bu ojeyi nail artlarımda kullanıyorum kıvamı da baya yoğunlaşmış. Sanırım bir iki kullanımda biter.
 Pastel'den 27 numaralı krem rengi ojeyi hangi kafayla aldım bilmiyorum. Hiç kullanmadım ve nasıl kullanacağımı da bilmiyorum çünkü bu tarz renkleri tek kullanamamak gibi bir sorunum var. Neyse bir şekilde bitiricez bakalım.
Son olarakta Golden Rose'un 04 numaralı kireç beyazı ojesini seçtim. Elimde bu tonda bir sürü oje olduğu için aralarından birini bitiriyim bari diye düşündüm.




3 tane cilt ürünü seçtim. Üçü de Essence 'in ürünleri. İlk olarak Clear& Matt fondötenden başlayalım. Yarısında falan sanırım ürün. Bitirmenin beni çok zorlayacağını düşünmüyorum çünkü severek kullandığım bir fondöten. Şimdiye kadar bitiremememin tek nedeni başka markaları deneme sevdam. Mattifying Compact Pudra 04 numara. Kötü bir pudra değil ama yine aynı şekilde başka pudralar denemek istediğim için iki üç kere kullanıp bir kenara atmışım. Artık pudra seçiminde cildimden açık yada transparan ürünler tercih ediyorum belki de bu ürün cildimden yarım ton koyu olduğu dan elim gitmemiştir.

Son olarak yazısını buradan  okuyabileceğiniz koleksiyon ürünü olan shimmer pearls yani aydınlatıcıyı seçtim. Çok hafif yapılı bir aydınlatıcı olduğundan yağlı ciltlerde çirkin bir parlama görüntüsü yaratmıyor. Ayrıca ürün fırçaya çok az geldiği halde çabuk bitiyor.



İki tane dudak ürünü seçtim. Kalem, Galaxi Sant Lukant çok hoş bir pembe. Oldukça yumuşak yapılı bir ürün. Çok sevdiğim bir arkadaşımın annesi hediye etmişti. O dönem çok kullandım ama daha sonra dudak kalemi kullanmayı bıraktım nedense. Beni bu Project Pan'de en çok zorlayacak ürünlerden biri bu kalem olacak diye düşünüyorum.

Ruj olarakta Maybelline'in eski serisinden bir renk seçtim. 51/130 Peach Juice rengin adı, çok tatlı sheer yapıda bir ruj. Aldığım dönem başka ruj kullanmıyordum ama nedense artık bu ruju kendime pek yakıştırmıyorum. Neyse ki az kalmış.


Paletin pisliği için özür dilerim öncelikle. Gratis'ten bulabileceğiniz Smart Look far paletinin tamamını bitirmek niyetinde değilim tabi ki. En alt sıradaki 3 rengi bitirmek niyetindeyim.
 Sizinde gördüğünüz gibi Desert rengi baya azaldı o konuda işim oldukça kolay olucak.Cappuccıno'da baya kullanıldı. Henüz dibi gözükmese de ramak kaldı diyebilirim. Biraz zorlansam da onuda bitiririm. İş Chocolate rengini bitirmekte. Şimdiye kadar iki kere falan kullandım. Siyah-kahve koyu bir renk. En zorlardan biri de bu olucak ama kararlıyım.

Rimel olarakta Golden Rose'un 3D Fantastic Lash Mascara'sını seçtim. Rimelle ilgili fikirlerimi buradan okuyabilirsiniz. Daha önce 3-4 kutu kullandım bu rimelden, özellikle de lise yıllarımda. Bu kutuyu da Yılbaşı indiriminden almıştım ama bir türlü kullanamadım. Kurumadan kullanıp bitirmek istiyorum.



Son olarak bir de parfüm seçtim. Elimde bir sürü parfüm olduğu için her gün başka birini sıkıyorum. Bu gidişle hepsi yarıya indiğinde bozulucak. O yüzden azalanları yavaş yavaş bitiriyorum. Marks& Spencer'ın Sensual parfümü küçük boy çantaya at çık. Bunu da bitirmem çok kolay olacak.

Benim Project Pan'de bitirmek istediğim ürünler bunlar bakalım başarabilecek miyim?












2 yorum:

  1. bana da lazım sanırım bir project pan. Al al nereye kadar, azıcıkda bitir bitir yapmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle düşünüyorum. Her yeni üründe bir öncekini bir köşeye atınca sürekli ürün birikiyor ve bozuluyor :(

      Sil